Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Super butikk for gitarkropper med ca samme priser som GFS men annet større utvalg


Anbefalte innlegg

Denne butikken jeg henviser til nå er enbutikk som er meget billige kropper som jeg tror du får mye for pengene og lavere porto da butikken er i Nederland i stedet for USA. (Englesk språk også) De kjører på helt annet treverk enn GFS og har større utvalg av standardmodeller mens GFS har strat med forskjellige stoler og rear routed etc. Sånt er det ikke her. Her er det standard sånn som fra Fender. De har også litt Jazzbass og Jazzmaster i tillegg samt Tele Thinline og Deluxe og Thinline72. De kjører hovedsaklig på Lind, Ask, Or og Mahoney. Og prisene er langt ifra stive med tanke på at du kan trekke fra porto "over atlanterhavet". De har større utvalg av kropper på den måten at i motsetninge til GFS som har masse forsjellige utgaver av strat feks (normal og rear rout et eksempel) så er utvalget ikke bare Strat og Tele men de har ikke alle de variasjonene innen Strat og Tele som GFS har. De har mer annet, feks thinline, Tele Deluxe og Jazzmaster og Jazzbass. GFS og disse er gode på hver sin måte, men det er dyrere treverk her. Jeg viser noen erksempler. 

Her er en normal strat i Ask: 39402_1_39.jpg 

Her er en Candy apple red strat i Lind 39402_1_35.jpg

Her er en Tele Thinline i Mahoney: _1_3_18.jpg

Her er en Jazzmaster i Or: _1_3_11.jpg 

Dere kan titte mer men her er linken: http://www.customworldguitarparts.com/default/guitar-body.html

Liker dere det som dere ser så la jungletelegrafen gå... Det er nok ikke så lett for en butikk å bli oppdaget nå den ligger i Nederland som hvis den lå i USA. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.