Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Store problemer med GAS!


aMo

Anbefalte innlegg

GAS = Gear Aquiring Syndrome (Trang til å kjøpe nytt utstyr hele tiden)

Begynner å bli lei min egen trang til å kjøpe utstyr nå..

Jeg har tross alt den rør-ampen jeg lenge lengtet etter' date=' Gibson Les Paul som jeg lenge lengtet etter..

Men fortsatt så sliter jeg med å få meg selv til å skjønne at jeg egentlig ikke trenger mer på en stund nå..

Jeg bruker jo mer tid til å finne ut hva jeg "trenger" av utstyr enn hva jeg bruker på å faktisk spille..

Jeg VET at bedre utstyr ikke gjør meg til en bedre gitarist, kun øvelse og gitar-timer som funker til det..

*sukk*

[/quote']

Start med å lær at det heter Guitar Aquisition Syndrome ;)

Når det gjelder pedaler og forsterkere ville jeg heller kalt det 'Gear....' menmen :)

Da er alle enige. Gear Aquisition Syndrome. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAS = Gear Aquiring Syndrome (Trang til å kjøpe nytt utstyr hele tiden)

Begynner å bli lei min egen trang til å kjøpe utstyr nå..

Jeg har tross alt den rør-ampen jeg lenge lengtet etter' date=' Gibson Les Paul som jeg lenge lengtet etter..

Men fortsatt så sliter jeg med å få meg selv til å skjønne at jeg egentlig ikke trenger mer på en stund nå..

Jeg bruker jo mer tid til å finne ut hva jeg "trenger" av utstyr enn hva jeg bruker på å faktisk spille..

Jeg VET at bedre utstyr ikke gjør meg til en bedre gitarist, kun øvelse og gitar-timer som funker til det..

*sukk*

[/quote']

Start med å lær at det heter Guitar Aquisition Syndrome ;)

Når det gjelder pedaler og forsterkere ville jeg heller kalt det 'Gear....' menmen :)

Da er alle enige. Gear Aquisition Syndrome. ;)

Because I said so! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvetes mas da!!! :D:D

Kommer jeg hjem fra en mange timers oslotur med byttetrading av amper og greier, også maser dere om at jeg SYK?????

Snakk om frekkheter! ;)

(Btw, er litt opptatt av å rydde rommet slik at jeg får plass til en DØNN strøken Marshall 25th Silver Jubillee combo :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder amper så har jeg vel det jeg vil ha så fort jeg får gjort ferdig Mesa riggen i tillegg til Fireball'en. Trenger et solid 4x12 kabinett også, så det er rundt 10 000 der. Ikke lite.

Når det gjelder gitarer så ender det aldri tipper jeg. Nå har jeg syv, men vil fortsatt ha mer. TRENGER en akustisk og KANSKJE noe med en Floyd, men poengløst å ha fler gitarer nå om jeg varierer mer i pickuper og treverk, noe jeg ikke har behov for. Men har fortsatt lyst til å bruke 15 000 på en gitar bare for å fete innlegg for eksempel :lol:

GAS = Gear Aquiring Syndrome (Trang til å kjøpe nytt utstyr hele tiden)

Begynner å bli lei min egen trang til å kjøpe utstyr nå..

Jeg har tross alt den rør-ampen jeg lenge lengtet etter, Gibson Les Paul som jeg lenge lengtet etter..

Men fortsatt så sliter jeg med å få meg selv til å skjønne at jeg egentlig ikke trenger mer på en stund nå..

Jeg bruker jo mer tid til å finne ut hva jeg "trenger" av utstyr enn hva jeg bruker på å faktisk spille..

Jeg VET at bedre utstyr ikke gjør meg til en bedre gitarist, kun øvelse og gitar-timer som funker til det..

*sukk*

Start med å lær at det heter Guitar Aquisition Syndrome ;)

Start med å lær at aMo tror han kan alt :wink: Ikke prøv deg engang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle normale på forumet med noenlunde normal inntekt har GAS!

Jeg har heller laber inntekt, men fortsatt GAS. Blir vel å kjøpe meg en Metal-Master ved neste lønning. Også tenkte jeg å "pynte" litt på gamlestratten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.