Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Store problemer med GAS!


aMo

Anbefalte innlegg

GAS = Gear Aquiring Syndrome (Trang til å kjøpe nytt utstyr hele tiden)

Begynner å bli lei min egen trang til å kjøpe utstyr nå..

Jeg har tross alt den rør-ampen jeg lenge lengtet etter, Gibson Les Paul som jeg lenge lengtet etter..

Men fortsatt så sliter jeg med å få meg selv til å skjønne at jeg egentlig ikke trenger mer på en stund nå..

Jeg bruker jo mer tid til å finne ut hva jeg "trenger" av utstyr enn hva jeg bruker på å faktisk spille..

Jeg VET at bedre utstyr ikke gjør meg til en bedre gitarist, kun øvelse og gitar-timer som funker til det..

*sukk*

Må liksom bare få det ut..

Jeg får vel tett opp mot 100 gitartimer for prisen av en fetere amp eller gitar enn jeg har.. Og jeg vet pengene er bedre investert der.. Men jeg klarer liksom ikke slutte å planlegge hva jeg vil ha av utstyr for det.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt medlem av den klubben jeg også.

Når man går glipp av sårt trengt nattesøvn grunnet spekulasjoner på utstyr, begynner ting å gå litt langt :lol:

Sitter nå på store deler av den originale "drømmeriggen" jeg har hatt i flere år, men spekulerer fortsatt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAS = Gear Aquiring Syndrome (Trang til å kjøpe nytt utstyr hele tiden)

Begynner å bli lei min egen trang til å kjøpe utstyr nå..

Jeg har tross alt den rør-ampen jeg lenge lengtet etter' date=' Gibson Les Paul som jeg lenge lengtet etter..

Men fortsatt så sliter jeg med å få meg selv til å skjønne at jeg egentlig ikke trenger mer på en stund nå..

Jeg bruker jo mer tid til å finne ut hva jeg "trenger" av utstyr enn hva jeg bruker på å faktisk spille..

Jeg VET at bedre utstyr ikke gjør meg til en bedre gitarist, kun øvelse og gitar-timer som funker til det..

*sukk*

[/quote']

Start med å lær at det heter Guitar Aquisition Syndrome ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAS = Gear Aquiring Syndrome (Trang til å kjøpe nytt utstyr hele tiden)

Begynner å bli lei min egen trang til å kjøpe utstyr nå..

Jeg har tross alt den rør-ampen jeg lenge lengtet etter' date=' Gibson Les Paul som jeg lenge lengtet etter..

Men fortsatt så sliter jeg med å få meg selv til å skjønne at jeg egentlig ikke trenger mer på en stund nå..

Jeg bruker jo mer tid til å finne ut hva jeg "trenger" av utstyr enn hva jeg bruker på å faktisk spille..

Jeg VET at bedre utstyr ikke gjør meg til en bedre gitarist, kun øvelse og gitar-timer som funker til det..

*sukk*

[/quote']

Start med å lær at det heter Guitar Aquisition Syndrome ;)

Når det gjelder pedaler og forsterkere ville jeg heller kalt det 'Gear....' menmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.