Gå til innhold
Manus

Gitarist søker andre musikere å spille med i Akershus

Anbefalte innlegg

Jeg er på ingen måte en god gitarist, men har spilt litt av og på i 10 år. Mest de siste årene.

Jeg er 25 år og bor ikke så langt unna Lillestrøm.

Ser fortrinnsvis etter andre i dette området.

Liker de fleste sjangrer, men lener meg mest mot rock og hardrock.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dette høres inntresangt ut.

Jeg ønsker å synge i band, har gjort det litt før men jeg er ikke verdens beste vokalist men er lidenskapelig opptatt av rock/metall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Hagbart
      Hei!
      Mitt navn er Håkon og jeg letter etter folk til å starte et metal band med, jeg sjøl spiller gitar og kan growle littegrann, men trenger folk til å bli med på detta da. Band som jeg finner interresante er Insomnium, Gojira, amon amarth men jeg liker all metal fra det heavy'ste til det litt mer rolige.
      jeg er 23 år og ser etter noen rundt den alderen også og bor rett utafor oslo området, kontakt meg på: hagbart45@gmail.com, hvis du vil så kan vi møtes i byen ta en øl og snakke om det,

• Av Dondjan
      Hei , jeg er en 19 år gammel gutt fra Akershus. søker etter folk i Oslo/Akershus til å spille i band. vil helst spille så mye som mulig(mye fritid), men det for en se på. jeg har spilt gitar i et år mer eller mindre. hører mest på psykedelisk-rock , men liker mye forskjellig(favorittband:brian jonestown massacre).
      har ikke lyst til å spille bare en stil , heller spille hva enn man vil(vil lage psykedelisk musikk for det meste, men det er jo veldig mye forskjellig  og ikke bare en type lyd)  . jeg spiller på kassegitar om dagen, men har en elgitar liggende og sparer penger til ny forsterker. 
      jeg har prøvd å spille inn litt, men venter til jeg kan få lagd sanger med andre . jeg har også startet å prøve meg på litt elektronisk musikk, og legger ut demoer på soundcloud. 
      hvis dette hørtes interessant ut eller har noen spørsmål , send en melding eller ring meg.  
      tlf :46481477  
      legger med denne, håper å høre fra noen av dere
      https://soundcloud.com/daniel-bergskaug-olsson
    • Av PeripheralVision
      Hei!

Vi er to stykker på 16 og 25 år som søker etter et band lokale i eller rundt Oslo.
      Vi kan begge ta og betale leie hvis det er nødvendig og har litt utstyr selv.

Det er vel det mest og si om det tema!

-Rino
    • Av _Freddy_
      Hei, etter noen år med pause i fra musikken, så kjenner jeg at det klør i fingrene etter å spille/lage god Heavy/Rock-musikk igjen. Noen av mine inspirasjoner er Vinnie Moore, Steve Vai, Ritchie Kotzen, Paul Gilbert, Joe Satriani, Nuno Bettencourt, James Hetfield og Kirk Hammet for å nevne noen, noe jeg tror gjenspeiler seg i måten jeg spiller på. Jeg er 39 år og bor på Skedsmokorset.
      Ser frem til å høre i fra dere.
      Med vennlig hilsen
      Freddy Josefsen
    • Av Gersen
      Gitarist/vokalist/låtskriver og bassist, begge 22 år fra Lillestrøm, søker primært trommis og gitarist i Lillestrøm/Oslo-området til oppstart av seriøst prosjekt i grenselandet mellom Pixies og Knutsen og Ludvigsen. Vi har masse nestenferdige låter allerede (skrevet på norsk), men mangler musikere, og har derfor ikke øvd eller spilt inn noe enda. Sjanger og sound blir jo til mens man holder på, men utover nevnte band er vi glade i Pavement, Dinosaur Jr, bob hund, Velvet Underground, deLillos, Teenage Fanclub og (syre-)pop fra 60-tallet. Spiller du et annet instrument enn gitar og trommer, men er interessert i å være med, er det også bare å ta kontakt.

Send en mail til andreas@frat.no om dette høres interessant ut.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.