Web Analytics
Jump to content

Vokalist søker band/gitarist/studioinnspilling - Kristiansand

Little_Crude

Recommended Posts

• 1 month later...

hei! jeg er en gitarist og låtskriver, som søker vokalist, som vil være med å jamme litt sammen. Jeg er født i 1995, men syns vi kan prøve å treffes foe de er jo musikken som skal være temaet. Spiler alt fra rock n´roll-rock-punk rock, punk, Og noe smått Pop rock, men det er det veldig litte av. Prøver å ikke spile det. Skriver anger som regel punk relatert, men prøver å skrive litt mere rock n´roll.  

mail meg om det virket artig- marcus.solas@gamil.com

• 3 years later...
På 26.10.2016 den 18.32, Little_Crude skrev:

Hallo!

Vokalist på 25 fra Kristiansand som søker band/gitarist elller andre typer prosjekter. Alle sjangere er av interesse, men helst ikke cover! Alder har ingen betydning :D

Har både scene- og studioerfaring og er komfortabel med det meste! :)

PM for en prat!

-Liz-

Hei!

Fremdeles på søk etter band? Vi 3 gutter/menn i alderen + 40 som leter etter en vokalist.  Har eget øvingslokale/studio. Lager egne låter innen sjangeren pop/rock. Vi besitter trommer,  gitar og synth/bass. Spiller på click og har noe backingtrack. Har mange låter. Spilt på de fleste scener i Kristiansand  slik at vi har både scene-og studioerfaring. 

Dersom dette fremdeles virker interessant vil vi gjerne høre fra deg. 

Kan gjerne sende svar på følgende mail: rune.tangen.hansen@gmail.com 

Dersom du har lydfiler fra låter du har gjort vil vi gjerne høre det. Samtidig har vi en hel konsert, både med og uten vokal som du kan høre/prøve deg på.

Mvh Rune 

40 minutter siden, Thegetaways skrev:

Hei!

Fremdeles på søk etter band? Vi 3 gutter/menn i alderen + 40 som leter etter en vokalist.  Har eget øvingslokale/studio. Lager egne låter innen sjangeren pop/rock. Vi besitter trommer,  gitar og synth/bass. Spiller på click og har noe backingtrack. Har mange låter. Spilt på de fleste scener i Kristiansand  slik at vi har både scene-og studioerfaring. 

Dersom dette fremdeles virker interessant vil vi gjerne høre fra deg. 

Kan gjerne sende svar på følgende mail: rune.tangen.hansen@gmail.com 

Dersom du har lydfiler fra låter du har gjort vil vi gjerne høre det. Samtidig har vi en hel konsert, både med og uten vokal som du kan høre/prøve deg på.

Mvh Rune 

Hei, siden posten er snart fire år gammel og trådstarter ikke har vært inne på over et år, tenker jeg at vi låser denne, også kan du heller lage en ny tråd hvor du selv søker etter noen :)

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Hei, Jeg trenger en ny sadel (for E-strengen) på broen på min Fender American Performer Precision Bass. Se vedlagte bilder. Så vidt jeg kan se er den lik den på American Delux bassene. Jeg håper å få tak i en uten å måtte kjøpe en komplett ny bro. Kanskje noen her har en liggende etter å ha byttet ut broen på egen bass?  
    • Takker. Sender mail til Line 6 Support som bare kommer med svada..
    • Senderen funker ikke med g30. Senderen funker med g70 og g75…
    • Ja, stemmer det. Line 6 boksen har kanskje ikke saueplage.(EDIT: hahaha. Squelsh) Blander utstyr. Kikket over manualen på den nå. Ser ut til at det rådes til å ha den unna diverse utstyr og andre «høye» pedaler etc. for min del er denne nå egentlig ubrukelig.    så jeg må også på leting etter noe nytt. Jeg vet jeg vil ha en digital sender og mottaker, men jeg vil ikke ha noe 2.4 ghz utstyr. Alt for mange usikkerhetsmomenter når det kommer til wifi teknologi. Kjipt å få dropouts fordi publikum har smarttelefoner egentlig.   kanskje noen andre har noen gode råd for hva som funker bra?   kan anbefale å se denne videoen. Forklarer mye     
    • Takker! Ja tragisk nok så bruker de andre i bandet G30 (som jeg selv hadde før) og det funker uten problemer. Du skrev "squelsh funksjonen", mente du scan for best channel? Den bruker jeg alltid.  Ja den er vel dårligere pga den ikke har antenne, mens det har jo G30. Men vet du om senderen funker med G30? Og vet du om andre bra trådløse systemer?
  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.