Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vibrato!


Hansi

Anbefalte innlegg

Hallo folkens ! Jeg er ny her!
Jeg sliter fryktelig med vibrato. Har prøvd å få noe framgang i det de siste åra, men står på stedet hvil. låter like jævelig ennå og det går hardt ut over motivasjonen.
Hver gang jeg gjør et helhjerta forsøk så kommer jeg gjennom et par bends før musklene i håndleddet nærmest stivner til og jeg får nesten ikke dratt i strengen noen vei.
Har 0 problem med vanlig bends og slikt, men så fort det skal nærme seg noe som kan kalles vibrato nekter hånda å lystre.
Er det noen andre her som har hatt samme problem? eventuelt noen tips til hvor jeg kan starte for å komme over den kneika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hansi skrev:

Hallo folkens ! Jeg er ny her!
Jeg sliter fryktelig med vibrato. Har prøvd å få noe framgang i det de siste åra, men står på stedet hvil. låter like jævelig ennå og det går hardt ut over motivasjonen.
Hver gang jeg gjør et helhjerta forsøk så kommer jeg gjennom et par bends før musklene i håndleddet nærmest stivner til og jeg får nesten ikke dratt i strengen noen vei.
Har 0 problem med vanlig bends og slikt, men så fort det skal nærme seg noe som kan kalles vibrato nekter hånda å lystre.
Er det noen andre her som har hatt samme problem? eventuelt noen tips til hvor jeg kan starte for å komme over den kneika?

Hvor tykke strenger bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.