Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD Squier baritone Jazzmaster


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

2 timer siden, bjosted skrev:

Den har jeg hatt lyst på sjøl. Hvordan var førsteinntrykket og lyd ?  Er den verdt penger. ?

 

Det fleste jeg har prøvd fra Vintage Modified- og Classic Vibe serien til Squier har vært tilfredsstillende og denne er intet unntak. Nå fikk jeg den for 2000,- på bruktmarkedet, noe som er langt under halv pris av ny pris. Den trenger en liten justering og intonering men spiller bra og mikkene som er Duncan Designed har jeg heller ikke noe å utsette på. Klart at om  baritone er ditt hovedinstrument finnes det bedre (og dyrere) alternativ men for meg og bandet jeg spiller i er dette et studioverktøy som blir dratt frem ved behov og da er det mer enn godt nok. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være en som i hovedsak spiller baritone, så har jeg fortsatt til gode å prøve denne modellen.
Men alle andre gitarer i samme serie jeg har prøvd har vært veldig bra. Så denne er sikkert kanon også.
Kunne godt tenkt meg en slik som backup, og den hadde sikkert gjort en god jobb som hovedgitar også. ;)
Gratulerer iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.