Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva står på handle-/ønskelisten?


vwh

Anbefalte innlegg

Regner med at flere av dere her inne har en sommerjobb i ferien, eller har noen gryn som brenner i lommen etter å bli brukt opp på utstyr.

Hva står på handlelisten (kanskje ønskelisten) deres for tiden fremover?

Vet at alderen på medlemmene her spriker litt, så det er artig å se hva vi ønsker oss, både store og små.

Selv må jeg få fatt på noen Celestion Vintage 30 elementer, og kommer kanskje i et sinnsykt minutt til å spandere på meg et 2x12 CAE (UL)kabinett til å putte dem i.

Ellers må jeg skaffe meg en boost (ev. dist-overdrive) pedal. Kandidater er Xotic AC Booster, Keeley DS-1 Ultra, Z.Vex Super Hard-On og Ibanez TS-9 (original, moddet, eller kanskje Maxon utgaven?)

På listen står også en Voodoo Labs Ground Control Pro MIDI-kontroller, men denne er nok et godt stykke unna ennå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg maler hus for å få råd til førerkort klasse B :cry:

Har jaggu mye mer lyst på en PRS, men så må man vel tenke "fornuftig" og "fremtidsrettet". Hah...

Men for å få litt av PRS-feelingen skal jeg kjøpe meg en HFS humbucker neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Se bort på min JEM og vente spent på respons*  :lol:

du er heldig!!skulleønske jeg hadde penger til en, hvordan er det du har?:P

jeg må vell vente til konfirmajsonen før jeg får meg en gotar..så jeg ønsker meg en Jackson RX10D i rødt <3

eller en ibanez S520EX MGF.

men, jeg har jo ikke penger, og prøver å skafe jobb på musikkfestuka.må vell bare spare og spare =)

sliter jo med en gammel ibanez andorra(akustisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt taler strengt tatt mot det å skulle bruke godt over 60000,- (kabinett, effekter, kabler, tipper nok fort over en titusenlapp til) på gitarutstyr, jeg skal til å begynne å studere, og vil nødig sammenligne prisen på dette oppsettet med et års midler fra lånekassen - resultatet blir skremmende... Men, jeg har vært villig til å prioritere galskap før, og ser absolutt ikke bort fra at jeg kan finne på å gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.