Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Viktig spørsmål angående floyd rose


Anbefalte innlegg

Jeg har et viiktig spørsmål angående floyd rose. MÅ jeg frese ut for floyd eller kan jeg også bruke den som vanlig tremolo på en Strat. Denne Fenderbodien har ikke utfresning men likevel floyd http://www.ebay.de/itm/Fender-Dave-Murray-Strat-BODY-Stratocaster-Floyd-Rose-Route-2-Color-Sunburst-/381781914100?hash=item58e3f9b1f4:g:5xwAAOSwNRdX4reV 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPER!!! Jeg vil bygge HSS Floyd Superstrat. (med brytere og coilsplit i bridge) Dette hører litt til fremtiden. Jeg har nemlig lett etter Candy apple red stratkropp i 1 år men ikke funnet før nå.  Den vil jeg ha Floyd på og humbucker, dvs en superstrat.

Jeg har en hals til den som jeg kjøpte med tanke på nettopp den gitaren. Den er uvanlig lekker. Men kan jeg bruke den halsen uten låsenutt på floyd rose eller MÅ jeg modifisere for låsenut. 

(Jeg kjøper mye LEGO technic som er min sterkeste hobby så det går sakte med prosjektene og jeg er ikke så mye på forum lenger.)

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg skal bruke floyd-modifisert hals på den candy apple red gitaren så det blir denne som jeg skal ha:

1471146761583-1496386679.jpeg

Den kan dere se her i kombinasjon med låsenøtt. Den flytende stolen i stål med messing blokk til 19dollar som jeg har på den blå er bare herlig så da er nok ikke denne værre.

Denne har 5 stjerner og koster 27 euro og er i stål. Dessuten has den i motsetning til ekte floyd rose import tykkelse på blokken sånn at den passer på Squire body.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.