Gå til innhold
MrAcid

Service/oppsett av gitar i Bergen?

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Har en tele som trenger litt service. (action, hals, intonering og mulig at noen bånd må files)
Skal innom Bergen snart og lurte på hvor dere leverer gitarene deres for et skikkelig oppsett.

Søkte på nett og fant blant annet denne Guitarras Manzanera, men hadde vært greit med noen anbefalinger før man leverer fra seg gitaren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at Andy Hallday er vanlig å bruke i Bergen. Mener å huske at han har blitt anbefalt før i liknende tråder. Angående Manzanera så lager han vertfall veldig fine akustisk gitarer, fekk prøve ein for ikkje så lenge siden. Han lager vell ikkje el-gitarer, men vil jo tru at de kan gjera service på de

Endret av gitarleik
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gode erfaringer med Manzanera, Tor Isaksen og Andy. Tor er ekstremt dyktig på båndarbeid.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ for Isaksen også, glemte han i farten. Har har vert veldig ålreit å ha med å gjera dei gaongene eg har handlet med han.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har gitaren hatt seg en tur innom 4sound i dag og jeg er veldig fornøyd med både service og arbeid. Veldig hyggelig fyr!

Nok en gang - takk for alle forslagene. 

Arbeid som ble utført var sliping av bånd, action og intonasjon. Nå funker telen endelig slik den skal :)

• Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eg spørre om kor stort inngrep i lommeboka dette førte til?

Endret av Jostein Steinsland-Hauge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at timepriser ikke er så veldig hemmelig....
2 timer gikk med så servicen kom på 1600,-

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må dessverre si at jeg har hatt veldig dårlig erfaring med Andy Halliday. Han skulle sette sammen en gitar for meg, fikk delene, men gjorde enten ikke ferdig jobben eller solgte gitaren til noen andre. Har prøvd å få levert tilbake delene men uten hell. Hvis du leser dette og får dårlig samvittighet Andy, så kan du sende meg en PM sånn at vi kan få gjort opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.