Web Analytics
Jump to content

Starte punk rock-band i Oslo?

henninght
 Share

Recommended Posts

Hei,

Er det noen her inne som kunne vært interessert i å starte et rock/punk rock-band i Oslo? Har alltid hatt lyst til det, men har bare blitt med tanken så langt. Tenker i første omgang å spille mest coverlåter og bare ha det gøy, men det kommer jo helt an på hvem som evt kunne være interessert :)

Bare å ta kontakt i så fall!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Similar Content

• By WelhavenT
      Vi har vært et «av og på» hobbyband og sideprosjekt i snart tjue år. Like elendig, men merkelig nok det bandet jeg har fått flest forespørsler om å spille konsert med. Da samler vi oss, spiller konsert og går i hi igjen. 
      Nå har vi for første gang fått oss eget øvingslokale og fast øvingstid (to gang i måneden; er vi prog eller?). Jaja, så nå skal vi lære oss å spille egne låter, og da har vi plukka frem 40(!) favoritter.
      Trøndersk pønka rock her, altså:

• By asgeiro
      Hei!
      Sånn passe brukbar på gitar og har skrevet noen låter. Ønsker å treffe noen som kan øve og spille litt med, så eg kan få gjort noe mer utav spilling og mine sanger. Rolig, litt dyster rock er kanskje ein omtrentlig beskrivelse. Har av og til spilt på "One From The Heart" i Oslo (anbefales), ei åpen scene for låtskrivere. Men trives uendelig mye mer i eit band, enn å stå aleine på scena.

Bor i Drammen.
    • By UnicycleWhore
      Hei folk som slår på skinn.

Jeg heter Jan, og er vokalist i bandet Coastlines. Vi skal nå spille inn en EP ila de neste månedene, og vil så fort Coronaen er borte begynne å spille live. Pr. i dag er vi tre medlemmer, og ingen av oss kan spille trommer, og leter etter deg som vil spelle metall/hardcore, metalcore/whatever du vil kalle det, det er da en fint om du har bakgrunn fra lignende sjangre tidligere

Vi har sluppet to singler tidligere (som kan finnes her https://open.spotify.com/artist/3LZv5Z4FjwYrP9OpyLY5Fq?si=6zGU__pIT8i6dzdDHLKNdg eller om du ikke benytter spotify : Her; https://coastlinesno.bandcamp.com/.)

Vi er noe spredd for øyeblikket (meg i Oslo, Bassist i Mjøndalen og Gitarist i Porsgrunn) så om du bor i eller rundt områdene der så er det meget innafor)
      Vi leter etter en mellom 24 og 33 år gammel som er moderat til greit omgjengelig, tør å si meningene sine og kan aktivt ta del i låtskriverprosessen. (dersom du er yngre eller eldre og tror du er perfekt så send en melding.) Godt humør blandet med tåpelig humor er ett pluss.

Send oss en mail på coastlinesno@gmail.com eller via vår facebook her; https://www.facebook.com/coastlinesno 

Vi høres!

• By Maksym Naumenko
      Gutt på 23, søker etter trommis, gitarist og bassist å jamme med. Spiller selv elgitar/akustisk. Liker å improvisere å lage noe eget, bruker også mye effekter som wah pedal og mye anna rart.
      Sjanger jeg liker å spille er rock/blues. Hører alt fra Jimi Hendrix til Motley Crew, Acdc, ZZ top, SRV, Gary Clark, Ozzy Osbourne

Søker helst eller noen som bor nær Jessheim/Lillestrøm.
    • By Brattanorski
      Hei og hopp! 

Jeg tilbyr rimelig undervisning i el-gitar, hjemme hos meg i Dalbakkveien i Oslo. Ca 5min fra Godlia t-bane stopp.  Selv er jeg låtskriver og utøvende musiker, men også tidligere musikkstudent ved Staffeldts i Oslo. Jeg 26år og har spilt gitar siden barneskolen

Metodikk:
      Jeg baserer mine kurs på hva eleven selv ønsker å oppnå. Hva er ditt mål?

1. Er du viderekommen og ønsker å bli dreven på rask alternate picking så fokuserer vi på teknikk (da kan vi nerde og ha det gøy!)
      2. Er du nybegynner, så starter vi lett og jobber mot å kunne spille den musikken du selv hører på

Jeg ønsker først og fremst at du skal lære å kjenne hva som definerer DEG som gitarist og hvordan DU låter. Det synes jeg er kjempe spennende. Da kan vi skreddersy et opplegg rettet mot dine mål og preferanser. Jeg er resultatorientert og tålmodig. Er blitt fortalt at jeg har gode pedagogiske egenskaper og kan forklare avanserte konsepter på en forståelig måte.

Jeg tar foreløpig 200kr timen (45min).
      Send meg gjerne en melding så tar vi en prat.
      Bjørn.

Her er en liten link så dere kan se hva jeg bruker mine dager på :)
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.