Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

fo høyt volum på min Fender hot rod

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Ser ut som komentaren jeg skrev her ikke er kommet inn så jeg prøver igjen.

Tusen takk for alle hjelpsomme forslag, jeg har nå bestilt to rør som skall senke effekten ca. 20%, mesteparten er vist på slutten av volumskalaen, så kansje kjøre en billigpedal med volumbryter  som settes foran forsterkeren. 

Endret av Ola jonny58
Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 weeks later...

Jeg har også en femwatter som er alt for høy for stuebruk, men jeg bruker den nå i stua likevel. Jeg tror også naboene setter pris på det----da spiller jeg, i det minste, ikke på 75-wattern som får veggene til å knake.

Endret av OsamaFetLaden
Autokorrekturmannskitleif
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av fgunnestad
      Jeg har en Dark Terror med et 1x12 PPC kabinett fra Orange som jeg bruker i kjelleren. Problemet mitt er knyttet til volumet denne riggen gir når jeg spiller. Om jeg stiller volumet veldig lavt (fra omtrent 0 til like under 2) så er det passelig støynivå i decibel, men lyden blir bare grumsete og til dels for mye støy. Er det noen som har erfaringer med billige attenuatorer/power brakes som man kan koble mellom amp og cab? Det skal helst ikke koste allverdens. 
      Ampen kan jeg sette mellom 15 og 7 watt, men selv med 7 watt blir volumet for høyt, så jeg ser ikke annet alternativ enn å måtte vurdere dette.
  • Siste aktive tråder

• http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.