Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pop-up reklame


börd

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, børd skrev:

Etter oppdatering av forum (siste halvår omtrent?) har jeg opplevd to/tre ganger med malplassert Pop-up reklame. Siste i går fra "Google" som tok meg til ekstern side uten mulighet til å stoppe det. 

Er dette meningen?

Fått samme driten ett par ganger. Den "google"-siden oser svindel på lang vei. 
Omtrent umulig å komme seg vekk fra igjen om den først har poppet opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, børd skrev:

Etter oppdatering av forum (siste halvår omtrent?) har jeg opplevd to/tre ganger med malplassert Pop-up reklame. Siste i går fra "Google" som tok meg til ekstern side uten mulighet til å stoppe det. 

Er dette meningen?

Er dere 100% sikker på at dere har vært innlogget når dette har skjedd? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Birk skrev:

Jeg antok at det var pga "annen nettaktivitet" at dette poppet opp.... men om flere har dette problemet, så er det vel noe virus greier, virker det som.

Som nevnt - det skal ikke kunne skje om dere er innlogget. Gjester får Google pop-up - som dere kan lese om her.

Det er mulig å ha det 100% reklamefritt her - http://forum.gitarnorge.no/store/ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått samme selv fra mobil. (Vet ikke om jeg var logget inn eller ikke, men jeg pleier jo være logget inn. Det er ikke en vanlig pop-up, men en ganske agressiv en, som er vanskelig å få bort uten å trykke på noe en ikke vil trykke på. (Nå har jeg alltid andre faner gående også da, men det har dukket opp i forbindelse med klikk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.