Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags utstyr bør vi ha?


Anbefalte innlegg

<off-topic>

jøss, er du tilbake?

Nei, jeg har snekret sammen programvare som kan sjekke gitarnorge.no og svare på enkelte spørsmål helt automagisk. Utrolig hva en kan gjøre med nymotens teknologi. :shock:

</off-topic>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

<off-topic>
jøss, er du tilbake?

Nei, jeg har snekret sammen programvare som kan sjekke gitarnorge.no og svare på enkelte spørsmål helt automagisk. Utrolig hva en kan gjøre med nymotens teknologi. :shock:

</off-topic>

vel, siden du slettet absolutt alle inleggende dine, så begynte jeg å lure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være noe problem.

Dere kan prøve å registrere en postboks i statene. Og hver gang dere får "post" blir det videresendt til dere. Det finnes firmaer som driver med sånne postbokser. Med tanke på at det finnes enkelte firmaer som ikke shipper internasjonalt. Er ikke sikker på hva det heter, men vet det finnes linker til noen slike bedrifter her på forumet. Søk på music123. Du finner det garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syns iallefall det er litt rart at man kan kjøpe gitarer billigere på nettbutikker i USA enn det vi betaler hos de Norske importørene…

Jeg lurer sannelig om det er på tide å anbefale et kurs i markedsøkonomi fra BI, eller lignende institusjoner. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil tjene penger bør du ta inn Morgan! Det er de som får mange norske musikkbutikker til å gå rundt! Randall er også en god ting, relativt billige forsterkere som er steinbra for metall og råkkkkk!! OG selvfølgelig må du jo ta inn ESP og LTD, ellers........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man for seg en del instrumenter og utstyr er det faktisk ikke alltid slik at ibanez f.eks er noe spess bedre enn f.eks morgan. Alle impotørene bestiller stort sett sine produkter fra samme fabrikk. Det er prisen man legger i produksjonen som bestemmer kvaliteten på produktet. Kanskje ikke noen nyhet for de fleste. Men sånn er det i alle fall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man for seg en del instrumenter og utstyr er det faktisk ikke alltid slik at ibanez f.eks er noe spess bedre enn f.eks morgan. Alle impotørene bestiller stort sett sine produkter fra samme fabrikk. Det er prisen man legger i produksjonen som bestemmer kvaliteten på produktet. Kanskje ikke noen nyhet for de fleste. Men sånn er det i alle fall.  :-)

Morgan ligger i bunnsjiktet. skal vi se... har min erfaring med morgan basser, prøvde en gitar en gang og, men anyways, brigde som gikk til helvete når jeg skulle ha litt mer høyde på E strengen, støy problemer, dårlig jording, fretsa er temmelige skarpe på kantene, samt de er kun presset ned, har hatt to løse frets, trussrodden var latterlig dårlig, stemmenøkler som ikke holdt stemmingen, saddelen er av plastikk og dermed blir slipt ned fort, samt fretboardet og fretsa, pottene var ferdig irra når jeg kjøpte de, masse dødpunkter på halsen.

skal man gå for billig basser, sjekk ut yamaha og Essex basser fra USA, de er billigere og bedre enn det Morgan dritet.

alt jeg kan si om det gitaren jeg prøvden en gang, STØY STØY STØY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man for seg en del instrumenter og utstyr er det faktisk ikke alltid slik at ibanez f.eks er noe spess bedre enn f.eks morgan. Alle impotørene bestiller stort sett sine produkter fra samme fabrikk. Det er prisen man legger i produksjonen som bestemmer kvaliteten på produktet. Kanskje ikke noen nyhet for de fleste. Men sånn er det i alle fall.  :-)

Morgan ligger i bunnsjiktet. skal vi se... har min erfaring med morgan basser, prøvde en gitar en gang og, men anyways, brigde som gikk til helvete når jeg skulle ha litt mer høyde på E strengen, støy problemer, dårlig jording, fretsa er temmelige skarpe på kantene, samt de er kun presset ned, har hatt to løse frets, trussrodden var latterlig dårlig, stemmenøkler som ikke holdt stemmingen, saddelen er av plastikk og dermed blir slipt ned fort, samt fretboardet og fretsa, pottene var ferdig irra når jeg kjøpte de, masse dødpunkter på halsen.

skal man gå for billig basser, sjekk ut yamaha og Essex basser fra USA, de er billigere og bedre enn det Morgan dritet.

alt jeg kan si om det gitaren jeg prøvden en gang, STØY STØY STØY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.