Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags utstyr bør vi ha?


Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pedaler er jeg for.. Men for Guds skyld gjør dem billige..

På den lokale sjappa får jeg Boss BD-2 for 860... På Marios' Møkkasjappe som mener de er billigst etc, skal de ha 960 eller no + frakt.. Sånn kan vi ikke holde på :P

Skal vi se.. Jeg er fullt klar over at dere ikke kan kjøre disse prisene da dere sikkert ville ha gått konk før noen kunne si pølse, men sjekke dette..

Bestilling fra USA (www.music123.com)

Boss - OD-3

Boss - BD-2

Dunlop - Crybaby wah wah

Elixir - 5 0.11 sett

10 stk á 0.11 strenger

5 stk á 0.14 og 0.18 strenger

En fender 10 feet cable

2 stk á 6 inch pedal "binder" cable..

Dette betalte jeg 2300 kr for. Og det var inkl. 40 dollar i frakt til hotellet hun som skulle ta det med for meg bodde på. Med andre ord, har jeg nå spart ca 2600 kr på å bestille fra USA.. :D

Hadde dere klart å presse dette ned til tja. En overkommelig pris hadde jeg klart bestilt fra dere, med tanke på garanti, sikkerhet etc.

Jaja.. samma..

Hilsen Mikkel 12 år :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er en av hovedgrunnene til at jeg ikke vil kjøpe gitar innlands er fordi prisene er altfor høye i forhold til andre land. Det sier seg selv når man kan kjøpe gitaren utenlands for halvparten av prisen er det jo soleklart hva valget blir. Risikoen er større såklart, men hallo? Når man kan spare penger...

Pris i forhold til kvalitet er langt bak mål hos de fleste butikker her i Norge når det gjelder instrumenter. Gitarimport hadde i grunn rimelige priser, men nå har jo de lagt ned ;(

Forslag til gitarer:

Dean

Washburn

Ibanez

Gibson

Jackson

Forsterkere:

Randall

Peavey

Sleng opp noen bra tilbud så øker salget garantert.

La oss for eksempel ta for oss en JS100. I Norge koster denne 9.855kr hos riff.no, utenlands koster samme gitaren ca 4000kr. Eventuelt for samme prisen får man en JS1000. BLEH!

Stikkordet er pris. P R I S !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelige bass-strenger!

F.eks. Warwick Red Label som ligger på ca 200kr.

Det hadde også vært kjekt om dere kunne oppgitt om det er short, medium, long, extra longs osv scale bass-strenger. Med tanke på at noen f.eks. har 30 1/2" bass :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulltone effekter!

Veldig mange som er interessert i fulltone pedaler for tiden. Og det er ingen som direkte har de. Tre45 har de, men de hobby importerer selv trur jeg?

Enig, har sikla etter en ultimate octave rimelig lenge ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo sjekke ut om dere kan skaffe Bare Knuckle pickuper, skal visst være dritgode.

Når det gjelder forsterkere tror jeg de fleste, selv om det dreier seg om en øvingsforsterker til en tusing, vil kjøpe i butikk. Hadde jeg kjøpt meg en røramp til 15 000 vet jeg ikke om jeg hadde vært så glad på å få den fraktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde å bestille endel Gibson & Fender gitarer derfra i dag. Men det lot seg ikke gjøre. Det kunne de ikke sende outside U.S.A

Det er ganske vanlig at bedrifter henviser deg til en lokal importør. Enkelte løser eksportproblemet med videresendingstjenester, andre har folk de kjenner i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde å bestille endel Gibson & Fender gitarer derfra i dag. Men det lot seg ikke gjøre. Det kunne de ikke sende outside U.S.A

Det er ganske vanlig at bedrifter henviser deg til en lokal importør. Enkelte løser eksportproblemet med videresendingstjenester, andre har folk de kjenner i USA.

jøss, er du tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.