ramb00m 0 Skrevet Juni 15, 2005 Noen som har tab til denne? (gitar) Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Tord 0 Skrevet Juni 15, 2005 er det den jan teigen parodien? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Sindrex 0 Skrevet Juni 15, 2005 er det den jan teigen parodien?Ja, det er det.ramb00m: Er ikke så vanskelig å lære etter gehør vell?? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gjest Oscar Skrevet Juni 15, 2005 Sindrex, kanskje du kan ta den på gehør for han da? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Steinern 0 Skrevet Juni 15, 2005 Jeg har hørt at sangen Satanist er av Greven. Stemmer det? Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
ramb00m 0 Skrevet Juni 16, 2005 Jeg driter i hvem som har laget den Jeg vil bare ha den tabbet. Jeg er nybegynner så å lære den etter gehøret er ikke så lett. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
putz 0 Skrevet Juni 16, 2005 Jeg har hørt at sangen Satanist er av Greven. Stemmer det?hehe... nei Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider