Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stål sadler kontra USA Fender 10.8mm spacing


Anbefalte innlegg

Hva er best kvalitet av stål sadler til 20 euro på e-bay, eller USA vintage sadler? Nå er det jo et ordtak som sier at man får det man betaler for med jeg vet ikke om jeg er ikke sikker på om USA Fender sadler er stål så det er vel snakk om to forskjellige produkter her. Jeg har noe deler liggende for neste proskjekt men skal kjøpe inn mer deler. Jeg vil bytte sadler på den til bedre. (jeg har 10,8mm spacing, på stolen min så... Det er jo USA. ( KLUSON stol) 

Jeg kjøpte forresten en basewood body nå nettopp uten finish og skal bygge den om. Plekterbrett også. Men jeg må kjøpe flere deler før jeg lager tråd. Men fotoer tar jeg. Mer kan jeg ikke røpe. Flere deler skal kjøpes inn. Moderator har sagt det på PM. 

Ja tilbake til sadler: Hva er best. Fender USA vintage 10.8mm eller stål sadler?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den. Ja jeg har KLUSON. Jeg visste ikke at KLUSON var så bra. Den koster jo bare 20Euro eller ca 200kr og passer for USA stol. Hvordan kan det ha seg at den er så billig da når vi sammenligner tilsvarende produkt fra Gotoh som koster over 50 euro?  Er KLUSON også stål sadler da, hvis det ikke er like bra, eller?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.