Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe bass


saurusq

Anbefalte innlegg

Det er selvfølgelig også sant! Det er dog ikke «bare å stemme den i H», i de fleste tilfeller må det en god del justeringer til og filing av nut osv, men det er selvfølgelig et veldig bra alternativ til en bassist som ikke bruker G-strengen så mye i stedet for å gå til innkjøp av en ny femstrenger. Siden jeg er gira på å lære slap er det ikke så veldig aktuelt å gjøre det i første omgang i alle fall, da det ikke blir så funky med en bass stemt i B-E-A-D :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23/08/2016 at 23.37, Aphelion skrev:

SquiER, folkens!

Ja, det er pussig at så mange ellers skriveføre mennesker skriver det konsekvent feil. Det vitner om lite deltaljfokus, og jeg pleier å hoppe over salgsannonser på finn som staver det feil. Hvis man ikke klarer å stave merket på bassen riktig, så gir det liten tro på at de har behandlet bassen pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sarge skrev:

Ja, det er pussig at så mange ellers skriveføre mennesker skriver det konsekvent feil. Det vitner om lite deltaljfokus, og jeg pleier å hoppe over salgsannonser på finn som staver det feil. Hvis man ikke klarer å stave merket på bassen riktig, så gir det liten tro på at de har behandlet bassen pent.

Samtidig er det feilstavede annonser som kan gi de beste kjøpene, fordi de ikke dukker opp i søket hvis man søker etter merket stavet riktig, og fordi de som ikke en gang vet hvordan merket staves heller ikke vet hva det er verdt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.