Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettbutikk med Behringer pedaler?


Affen

Anbefalte innlegg

Den er ikke så uglesett lenger, har jeg inntrykk av - og er defintivt i "bang for the buck"-kategorien. I funksjonabilitet og andre ting (GEQ, DSP, kompressorkvalitet, etc) måler den seg ikke så godt med feks Midas Pro1/2, men jeg hadde anbefalt den lett til folk som skal ha et pent lydende bord men som ikke har 100k å legge på bordet med en gang.

XR-mikserne har også overbevist meg, det er mye lyd for pengene. 

 

(Sorry for hijack av tråden, men disse mikserne knuser "Behringer er bare drit"-myten ganske grundig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X32 gir mye for pengene, eneste jeg kan putte fingeren på er at fadere føles å være av litt laber kvalitet.
Men denne tråden handler vel om Behringer sine pedaler og ikke alskens andre produkter de fører.

Min erfaring med pedalene er ikke bra. Mye støy og generelt dårlig byggekvalitet.
I billigsegmentet er vel Mooer og Joyo et bedre kjøp enn Behringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt noen Behringer pedaler opp i gjennom. De fleste har blitt ødelagt etter kort tid.... Typisk at av/på switchen gikk i filler, ekstern strøm funker ikke, eller de dør... Så jeg anbefaler de ikke.

angående X32 mikseren så har vi en slik i øvingsrommet, og har brukt den live noen ganger. Fantastisk enkelt å gjøre opptak med, og helt ok i lyd og betjening! Har dog ett problem med den, og det er at 3-4 av XLR pluggene nå sitter fast, umulig å få ut av maskinen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.