Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettbutikk med Behringer pedaler?


Affen

Anbefalte innlegg

Sjekka Gitarhuset, Evenstad, ID Musikk og Backstage. Ingen av de har Behringer pedaler. Noen andre som har?
Noen som har erfaringer med Behringer pedalene? Jeg har eid tuneren som var helt ok, samt en tremolo. Ikke bygget som tankser, men spiller bare hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lenge siden lagde jeg en lyttetest/sammenligning mellom en Behringer delay og en Boss DD3.

Kortversjon av undersøkelsen, folket hørte forskjell, men ikke hva som var Boss og hva som var Behringer. Nettbutikk som har kan jeg ikke hjelpe deg med.

Edit- link.

 

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, CastorFiber skrev:

For lenge siden lagde jeg en lyttetest/sammenligning mellom en Behringer delay og en Boss DD3.

Kortversjon av undersøkelsen, folket hørte forskjell, men ikke hva som var Boss og hva som var Behringer. Nettbutikk som har kan jeg ikke hjelpe deg med.

Edit- link.

Spennende test! Gjør flere slike `a :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De låter helt greit men, som det meste av Behringer utstyr, så vet du aldri hvor lenge de varer før de plutselig slutter å virke. 

 

Å putte skrøpelig elektronikk i metall chassis løser kun deler av problemet... 

 

Ofte er ekstra pris for merkevare mer for stabilitet og garantiordninger (rep/bytte) enn for bedre lydkvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://evenstadmusikk.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=3768&WebSiteMapNodeID=1000001/&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Behringer DD400 - DIGITAL DELAY

Finner sikkert flere om du leiter. Hvis du finner en Behringer du har lyst på, for så å søke på den gjennom kelkoo.no så finner du kanskje en butikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truckstop Chuckie skrev:

Er ganske mye i Behringer-parken som begynner å bli ganske så bra..., har ikke X32-mikseren deres Midas-preamper? Mener å ha hørt at Midas eier Behringer, eller var det omvendt?

De skal visst ha en meget lovende synth på trappene også. 

Behringer kjøpte opp Midas for ikke så lenge siden. Min XR16-mikser har Midas-preamper, låter kuler og krutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, germaniumkid skrev:

Jeg har god erfaring med Gear4music.com. Om en har øynene åpne for andre rimelige pedaler er Joyo og Belcat også gode alternativ. 

http://www.gear4music.no/no/search/product-finder#!eyJ3IjoiMTAyMjkiLCJtIjpbIjUwIl0sInNyIjoiMiJ9

Takk, her hadde de mange og! De har jo endel artige kopier av Boss ala Dimension C osv som hadde vært artig å prøve :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21. august 2016 at 21.57, PerA skrev:

Behringer kjøpte opp Midas for ikke så lenge siden. Min XR16-mikser har Midas-preamper, låter kuler og krutt.

Har X32 mikseren og er kjempefornøyd med den, men lydsnobbene jeg kjenner er ikke helt overbevist og bruker "ordentlig" Midas. Men jeg er gitarist og ikke PA-nerd så holder i massevis her.

Man får ihverfall massevis for pengene og den virker solid så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.