Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker medlemmer til nytt band


Tromme-pappa

Anbefalte innlegg

Hei,

Uerfaren (i alle fall frem til nå) trommepappa søker medlemmer til nytt band. 
Å spille i band har vært en guttedrøm for meg, som jeg nå skal forsøke å gjøre til virkelighet. Jeg har spilt trommer mer eller mindre hele livet (nå de siste årene, digitale trommer på barnerommet :) ), og også vært en del av et par band i ungdommen - som aldri varte særlig lenge, Jeg er fremdeles under 40, har så liten selvinnsikt at jeg fremdeles ser på meg selv som ung og lovende, og jeg tenker at det definitivt ikke er for sent å lære. 

Det jeg ser for meg er å være en del av et band som har det gøy sammen, spiller coverlåter og at vi gjennom det blir bedre og bedre. En del av drømmen er også å kunne spille for folk, så kanske vi også med tiden kan komme dit...??

Jeg bor i Sandefjord, så dersom du/dere holder til i vestfold (og kanskje Grenland) så er det interessant.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Uerfaren bassist (fram til nå) kan være interessert :-)

Begynte å spille bassgitar i februar i år, har fortsatt mye å lære, men jeg føler at jeg begynner å få det til, sakte men sikkert!
Når det gjelder musikk liker jeg litt av alt kan vi si, men i det siste har jeg prøvd og øvd litt med rock and roll og blues

Ønsker stor sett å treffe andre som ønsker å ha de gøy sammen, vi får se om det kan utvikle seg, hvem vet? ;-)

Jeg bor i Oslo, men det er ikke noe problem for meg å reise til Sandefjord en kveld på en fredag, lørdag eller søndag

Jeg har en utenlandsk dialekt, snakker spansk som morsmål, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hovedsakelig vokalist, men har vært hekta på gitar de siste 7 årene. Nyinnflytta i Tønsberg men fra Grenland, så mener å påstå at jeg har både geografisk og dialektmessig tilhørighet :) 

Sunget i band tidligere men kom aldri ut av øvingslokalene! Ser etter noen å jamme litt og ta det videre derfra med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.