Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Første bygg - Flying Vaga


Anbefalte innlegg

3 minutter siden, germaniumkid skrev:

Det der er ikke mer vinkel enn en bør ha på en V. Da ville jeg heller fått proff hjelp til å file nøtt riktig. En annen ting som hjelper er å bruke litt mer streng rundt stemmeskrue for å gi litt mer press/vinkel over nøtt. 

Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mai 2017 at 15.21, TorVaga skrev:

 

Sukk. Det er ikke enkelt å være amatør ;)

 

Du er garantert mye flinkere enn meg så ikke gi opp. Den gitaren som er i den posten det sitatet ditt er hentet fra er et smykke. Nyyyyydelig. Jeg syntes at du er flink. Opp med humøret. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Rottenikken said:

Du er garantert mye flinkere enn meg så ikke gi opp. Den gitaren som er i den posten det sitatet ditt er hentet fra er et smykke. Nyyyyydelig. Jeg syntes at du er flink. Opp med humøret. 1f44d.png

Hehe, neida jeg mister ikke motet =) Det var mest rettet mot lakkeringsjobben som jeg ikke ble helt fornøyd med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.7.2017 at 9.12, TorVaga skrev:

Stadig vekk får jeg gjort små ting med gitaren, men ting tar tid! Siden sist har jeg limt halsen til kroppen og montert det meste av hardware.

Ser at du har fem strenger, og har hoppet over A- stemmeskruen...er det noen grunn til det, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Brekkvasselven said:

Er motsatt. Finstemmer med tuneren etter å brukt ørene først. Strenger kan ryke uansett pga dårlig filt nut ++

Jupp. Var litt kjapp og dro på en oktav for høyt ? Brukte tuneren uten å tenke... Ikke mye håp for den stakkar'n! Rookie mistake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.