Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker folk til melodisk metal band


Robban96

Anbefalte innlegg

Hallo! Ser etter seriøse folk til å starte opp et band med. Ser etter vokalist, gitarist, bassist og trommis. Vokalisten bør ha et vidt stemmeregister, noe som vil si at du bør kunne nå ganske høyt opp i registeret, noe som er viktig for den type musikken vi kommer til å spille. Gitaristen, bassisten og trommisen bør kunne beherske instrumentet sitt. Sjangeren vi kommer til å spille er melodisk metal, dvs band som Iron Maiden, Savatage osv. Fyller 20 i september, så greit om du er rundt den alderen du også. Øvingslokalet blir foreløpig øvingshotellet, men permanent øvingslokalet skal man få ordnet etterhvert. Jeg har spilt gitar i 10 år. Holder til i Oslo. Hvis det er noe du skulle lure på, så er det bare spørre meg her på forumet, ringe meg på tlf:47711260, eller sende meg en e-mail:battery2009@live.no. Håper at det er noen der ute som syntes dette høres interessant ut. Vi kan til og med møtes i byen og ta en øl sammen, bli bedre kjent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.