Web Analytics
Jump to content

Genre?

complex
 Share

Recommended Posts

Hva slags type Genre liker dere best å spille? (Rock, Metal, Alternativ Rock, Jazz, Blues, Hip Hop, Death Metal, Nu Metal, !!Techno-- hehe!)

Når jeg jammer hjemme å spiller cover musikk spiller jeg Rock, men det hender at jeg spiller en del Hard Metal. Liker å spille cover fra Creed, Alice In Chains, Deftones, Audioslave, Live, Slayer, Anthrax, Celtic Frost, Audioslave, U2. I det siste har jeg spilt mye Travis . Må bare si at det nye albumet ruler!!

I bandet mitt spiller vi Alternativ Rock vil jeg si. Jeg hører på alt fra Skikkelig Metal til Rock og Blues. Trommisen hører mest på rock, men det hender at han slenger seg inn i litt mer moderne musikk å spiller rytmiske hip hop sanger. Vokalisten hører på mer gammel rock. Rolling stones, Gunsnroses osv.

Har dere folks noen kule sanger jeg burde lære meg? som dere liker.

Tenkte på noen sanger med stor utfordring, kansje jeg kan lære noe nytt i sangene.?

• Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hører vel stort sett på rock av ymse slag, akkurat nå sitter jeg og klimprer på Hendrix' versjon av 'Hey Joe'. Eller så spiller jeg vel litt andre ting til tider, men det aller meste kan kategoriseres som blues, rock eller pop/rock. Hvor gammel musikken er er veldig varierende, noe er 40-50 år gammelt, andre ting kom ut i høst..

Complex : det live opptak-greiene dine var da ikke mye alternativt :P hehe. jeg ville karakterisere det som pop-rock jeg da men ...

Jeg liker nesten alt . Heavy ting , retro , rock , alternativt , noe jazz er kult , alternativ jazz (Jaga Jazzist aktig) , tilogmed en del klassisk :)

Nilsefix