Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD - Dual Terror


Anbefalte innlegg

Må si jeg er utrolig fornøyd med denne og fatter ikke hvorfor jeg ikke har prøvd og kjøpt denne før nå!

Amp letingen er definitivt over og denne blir hos meg til jeg ikke gidder spille mer:)

Er det andre her som eier denne fantastiske ampen? Skal bestille meg nye EL84 rør for ordens skyld. 

image.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag växlar (beroende på var vi spelar)  mellan TT och DT och har gjort det i några år. Jag har inte bytt rör på nån av dem och de har hoppat runt på vägarna i både in och utland, he, he. DT funkar kanon den :) . Portabel, låter bra och skär genom bättre än flera andra 50/100 wattare (till mitt användningsområde). Min Rockerverb blir snart lagt ut for salgs :). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.7.2016 at 14.38, Threechords skrev:

Må si jeg er utrolig fornøyd med denne og fatter ikke hvorfor jeg ikke har prøvd og kjøpt denne før nå!

Amp letingen er definitivt over og denne blir hos meg til jeg ikke gidder spille mer:)

Er det andre her som eier denne fantastiske ampen? Skal bestille meg nye EL84 rør for ordens skyld. 

image.jpeg

Det sier vi alle hver gang vi kjøper noe vi er fornøyd med, så får du lyst på noe annet etter en liten stund :D

Uansett, gratulerer med en fin amp. Orange er helt konge. Hadde en OR15 som jeg likte svært godt, den ble desverre ikke brukt så mye og fikk en ny eier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet denne litt mer og er fremdeles happy:) Ser ikke poenget med å bytte amp verken nå eller senere. Digger at den er så liten og portabel samt at den har to gode kanaler.  

Eneste jeg savner er reverb men det kan jeg kjøpe en pedal til.

Har kun en el gitar nå så må vel ha en til etterhvert som backup på gigs. 

Blir nok kun pedaler som skiftes ut/anskaffes framover på denne karen:)

Den ville gitar skifte epoken er over for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.