Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Min" første gitar


vim

Anbefalte innlegg

Den første var en Ibanez MC300 i 1979.xccg6zijfsancsycjlct.jpg

Ute i ødemarka uten noen å lære av ble det ikke fart på spillinga før jeg begynte på videregående i byen og skaffet meg en Elite Strat og Marshall JCM800/1960A i 1983. Da var Ibanez'en forlengst solgt. Jeg hadde nok satt mye mer pris på den i dag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, germaniumkid skrev:

Jeg hadde en Elk twin reverb kopi i ungdommen som jeg bygget om til topp. Husker den som en super amp. 

Har en drøm om å få begge spillbare en dag. Sikkert bare nostalgie, men mener å huske at de ikke låt så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noen bilder, men min første var en Morgan Legend Strat, samt en Roland MicroCube! Kjøpt brukt for 7-800 kroner for 7-8 år siden! Har jo blitt noe utstyr etter det. Savner ikke den gitaren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enten en Maya SG eller en Gherson SG...Tror Maya var den første .

Helt FORFERDELIGE begge . Sent 70tall-tidlig 80 tallet . Håper begge er kastet på dynga . Fikk etter hvert kjøpt/byttet til meg en Gibson SG Custom som min første BRA gitar .

maya-guitar-sg-33843.jpg

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, PerH skrev:

Den første var en Ibanez MC300 i 1979.xccg6zijfsancsycjlct.jpg

Ute i ødemarka uten noen å lære av ble det ikke fart på spillinga før jeg begynte på videregående i byen og skaffet meg en Elite Strat og Marshall JCM800/1960A i 1983. Da var Ibanez'en forlengst solgt. Jeg hadde nok satt mye mer pris på den i dag.

Fin gitar - nå sett i ettertid.
Vi fikk inn en fyr i heavybandet på slutten av 80-tallet som hadde maken. Det var IKKE kosherdesign, i de kretser, kan jeg huske :) - et band som var livredd for alt som ikke var svart og leopardmønstret !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.