Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny delaypedal?


Anbefalte innlegg

9 timer siden, space skrev:

jeg laget bruker der, logget inn og prøvde på noen kampanjekoder som de ikke godkjente på Nemesisen. Så fikk jeg mail fra dem om at de max kunne gi 15% avslag på den på det tidspunktet, og at de hadde lagt den i handlekurven min ferdig med rabatt. :)

Rimelig offensivt, men helt gull. Så vidt jeg husker nevnte jeg ikke pakkeverdi. Det var noe de fikset selv.

Tror du lett kan få positiv tilbakemelding om du bare foreslår en sum som tilsvarer rundt 15-20% rabatt. Verd et forsøk.

Definitivt en god idé, ja! Skal forsøke med litt nettpruting når jeg kommer hjem fra ferie om en ukes tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker du som om du har bestemt deg, men kan nå uansett skyte inn at Timeline ikke er spesielt bra på oscillering om jeg husker riktig.
Jeg brukte alltid Boss PS-2 eller Ibanez ES-2 til oscilering når jeg hadde Timeline.
Ellers en knall pedal, og støtter Kristian i at den egentlig ikke er så avansert å bruke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Timeline er nok ikke vanvittig avansert å bruke, nei, og jeg er ikke egentlig redd for å skru på verken knotter eller undermenyer (hadde en Rocktron Replifex i gamle dager...), men med så mange muligheter under panseret er jeg redd jeg skrur og skrur og aldri blir fornøyd. Det virker som om Nemesisen er hakket mer plug and play selv om det er mange muligheter på den også. Det er ikke sikkert inntrykket mitt er riktig, men det er nå likevel inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært innom Procom i Drammen og prøvd Nemesisen. (Er det andre som hater å prøve utstyr i butikker? Ukjente gitarer med feil tykkelse på strengene inn i ukjent forsterker. Ikke kommer jeg på noe fornuftig å spille heller...) Den låt finfint, den! Ikke videre vanskelig å skru på heller. Særlig synes jeg det var enkelt å lage kontrollert oscillering som man kunne spille over. Kommer nok til å bestille meg en slik en, ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.