Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny hals til gammel SG


tg1

Anbefalte innlegg

Takker CastorFiber for en smertefri halshandel :) trenger bittelitt tilpasning av neck pocket, men ikke no store greier.

Har beiset et strøk på kroppen med Lady Pure Nature "sjøsand" (vet ikke hvor stuerent det er å bruke sånn beis, men jeg hadde den stående og liker fargen ;)).

Ser dog at det kanskje blir seende litt rart ut med den store fargeforskjellen mellom kropp og hals. Jeg har noe Herdins-beis i mahognybrun stående (se vedlagt bilde) som er ganske lik halsfargen. Hva tror dere? Skal jeg prøve den istedet? 

Jeg har heller ikke bestemt meg 100% ennå om jeg skal ha både lakk og beis på kroppen (eller bare lakk over det hele). Det blir uansett blank klarlakk over alt (unntatt halsen).

 

mvh Tomas

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av tg1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lokmund skrev:

Svart og brun sammen er meget pent i mine øyne ihvertfall:wub::)

Enig der :) ..men bekymringen min var om jeg burde ha en annen farge på det beisede området på kroppen, for å få en farge som ligner mer på halsen. Meget åpen for innspill her altså :) Kroppen blir lakkert i en eller anmen fin farge som jeg ikke har bestemt meg for ennå ;) 

1 time siden, space skrev:

Så pen ut den halsen! 

Halsen er meget pen :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tilpasset halslommen, og plugget en del gamle skruehull, samt pusset ned og prøv en annen type beis (Herdins mahogni). Har også bestilt div. stæsj fra stewmac.com; plekterbrettplate (hvit pearl), ny volumpot, volumknapp, og litt sånn småting.

Jeg har dog ikke klart å bestemme meg for pickups ennå - på den ene siden hadde det vært morsomt med noe halvspenstig som f.eks EMG H4, men på den andre siden hadde det sikkert passet bedre med noe litt mer tradisjonelt :) nå spiller jeg mest metal, så jeg bør vel igrunn velge ut fra det ;)

image.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
1 time siden, space skrev:

Proff lakkboks? 

Jepp :) (ikke jeg som lakkerte nei ;))

Fargen er for øvrig tangerine kandy, fra House of Kolor (..med 15 strøk klarlakk :o)

Endret av tg1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.