Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jackson SL3 på finn. synspunkter?


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Jeg mener de kostet rundt 7000-8000,- nye. Jeg likte de veldig godt på den tiden, men tremmen var ikke noe å skryte av. 

Så jeg ville prøvd å prute den ned til 4000,- også byttet til OFR eller Schaller :) 

Da har du en ganske feit Jackson !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet nylig vekk en 2007 blue flame Soloist Japan . Tror den koster 11-12k ny i følge første eier .

Den hadde ekte FR og SD pickups originalt .

Nokså tykk hals for å være Jackson . Digre jumbo bånd . Men det passer deg kanskje uansett ?

Veldig nær min USA Soloist i kvalitet .

Alt var BRA kvalitet . Kommer mest an på om DU liker den .

 

DSCN0379.JPG

DSCN0385.JPG

DSCN0391.JPG

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener prisen er noe i overkant. De siste årene har det jo gått amerikanske soloister til så lav pris som 6 lapper. Dog litt verre nå, når dollaren er såpass å få de til det ser jeg for meg.

De japanske Jacksons jeg har testa har vært helt kurante, men synes det er et ganske så langt steg i kvalitet mellom de og USA Select serien. 
USA Jackson er vel kanskje de eneste serieproduserte gitarene, der kvaliteten forsvarer prisen etter min mening. Sammenlignet med alt annet som er å få selvsagt :)

Kan dog sikkert få til en solid superstrat med litt tilpassing.

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg fikset litt på nut høyden på den jeg hadde . 

Syns å huske strengene var litt vel høye og satte i tynnere shims - eller ingen . Justerte truss og strengehøyden + tremelo justering med tynnere strenger .

Har fiklet med så mange gitarer at det går i glemmeboken etter en stund .

Den svarte der er nok mer i 4k pris ja - spesielt hvis det IKKE er ekte FR på den .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for denne i stedet :D
http://www.ebay.com/itm/Jackson-SL3X-Soloist-Neon-Pink-/231995597580?hash=item360403e30c:g:VzcAAOSwuzRXc~KF

Er nok en helt kurant deal den sorte her, så litt nærmere på finn annonsen nå, er av de litt eldre, som visstnok skal være litt bedre. 
Bedre pickups også, i stedet for det som står i de nyhe. Får du den for 4 lapper er det nok en kurant kjøp ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, germaniumkid skrev:

Det var forøvrig 1989-versjonen av meg som handlet i dag. Han fyren som syntes Scott Ian var den feteste gitaristen i verden ;)

Scott Ian skal man ikke kjimse av. Nye signaturen hans er jo strøken, bare synd den koster 4 skjorter og en halv gummibåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.