Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall JCM 2000 TSL


Slash T

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har ordentlige erfaringer med Marshall sin TSL 100 topp?

Jeg har spillt på en del forskjellige marshaller, men har aldri fått testet denne ordentlig. Jeg er ute etter en amp som er litt mer praktisk enn min jcm 800.

Noen som har hatt denne, samt eldre marshaller? tenker på hvordan crunchlyden er i forhold til 800 crunchen. Kommer den likt "nok"?

Har 800/mastervolumene mer følsomhet/respons(attack)?

Og er lead lyden brukendes. Har hørt mye klipp av den, og har hørt ampen mange ganger på konsert. Så langt kremlyd, men aldri fått testet den ordentlig selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt TSL 601 comboen og det var ein fin amp. Bra cleanlyd og fin vreng. Det eg synteste kunne vore betre var meir gain på kanal 2, slik at kanal 3 kunne brukast som boost. Vrengen vart litt ullen dersom eg gainkontrollen nærma seg 10 på kanal 2. På øving med påkobla 4x12 kunne eg utan å skapa trøbbel kjøra ampen på 70% for å få godvrengen. Har diverre ikkje vore nemneverdig borti 800 serien og kan ikkje samanlikna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSL har jeg prøvd litt. Men den har ikke de gainmulighetene og fleksibiliteten jeg trenger. Da er jcm 800 bedre, for den har bedre respong/attack.

BTW: solgte nettopp 800'n

Jeg har slått fra meg tsl nå. Jeg liker ikke helt kvaliteten på de vanlige marshallene. Sikkert veldig mye lyd for penga men.

Har sikra meg en Soldano x-88r preamp nå, så dette blir bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.