Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD, snart bursdag!


askret

Anbefalte innlegg

Bursdagen min nærmer seg fort, og kona slår til allerede med denne. Squier VM Jazzmaster, 3-colour burst. Rett og slett en nydelig gitar til en veldig god pris! Kommer veldig bra satt opp rett fra butikken, Agder Lyd utenfor Kristiansand.

Hvis hun hadde gjort en opptelling i kjellerstua først hadde det nok blitt noe annet til bursdagen.....

image.jpeg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg trenger å gjøre det nå, men noen gode tips for justering av tremolo på denne? Går ut fra at den er balansert på et vis. Denne har ikke tremlock-knappen, så det jeg har funnet på nett funker ikke her.

Endret av askret
Skriveleifs...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe annet triks enn å passe på at broa er i "midtposisjon" når gitaren er stemt, så den beveger seg fritt når du bruker vibarmen. 

Veldig fine gitarer hele den serien der. (jazzmaster, jaguar og mustang) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Etter en liten stund viste det seg at dette var en skikkelig mandagsgitar! Rhytm kretsen fungerte ikke som den skulle, og skruene for å justere strengenøyden var ødelagt, iallfall halvparten av dem! Men etter et besøk hos Agder Lyd sa de bare at vi bestiller en ny til deg, behold og bruk den du har så lenge! I dag fikk jeg den nye, og den var jo som den skulle være! Synes Agder Lyd ordnet opp på en veldig grei måte!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.