Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele litt av den nyeste musikken min!

Prøver å få igang et nytt band (var sist i et band som het Strongwater i perioden 2008-2012), og i den sammenheng har jeg jobbet en del med riff-ideer, låter og tekster. Deler nå tre av en håndfull komplette låter jeg allerede har skrevet, som en indikasjon på stil.

Selv spiller jeg trommer, og har liten erfaring med fysisk gitarspilling. Derfor har jeg utarbeidet ideene mine først i MIDI, og deretter fullført en slags miks i Guitar Pro og EZDrummer (med Drumkit from Hell-utvidelse, selvsagt). Lyden er derfor litt kunstig, men jeg håper låtene likevel høres ut som at de kan bli ekstra tøffe den dagen de spilles på ordentlige instrumenter. For øyeblikket mangler låtene dog vokal og gitarsoloer (solopartiene får gitaristene bryne seg på selv).

Jeg er fortsatt på utkikk etter medlemmer; har hatt litt kontakt med noen folk herfra og derfra, men ingenting er 100% avklart ennå. Vokalen jeg er ute etter bør nok mestre en del growling og screams, men bør også kunne mestre litt melodisk vokal. Så, om der sitter noen ivrige vokalister, gitarister og/eller bassister der ute (uansett etnisitet, kjønn eller legning), ta kontakt om dette skulle være av interesse. Du kan nå meg på e-mail: ojtheviking@mail.com

Her er link til det nye materialet: Armagöddamn [Demo Songs]

P.S.: Jeg holder til i nærheten av Hamar for øyeblikket, og det er der jeg ser for meg at hovedbasen bør stå plassert den første tiden. På sikt, under de rette omstendighetene, kan steder som Oslo vurderes.

Armagöddamn_Wallpaper02.jpg

Endret av OJTheViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.