Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Alfi27

Anbefalte innlegg

Da var endelig en ønskedrøm helt siden jeg begynte å spille gitar oppfylt: Marshall stack og Gibson Les Paul! Og ikke hvilket som helst Marshall stack, eller hvilken som helst Les Paul: Marshall Silver Jubilee 2553 + 2556 fra 1987 og en Gibson CS Les Paul 1960 Reissue! Jeg tror det taler for seg selv at det er en fet combo, og jeg klarer egentlig ikke å beskrive hvor fett det låter med noe annet enn at dette er så nærme "the sound in my head" som jeg har kommet noen gang! Gitaren har også fått et sett med Bare Knuckle Rebel Yell og RS kit, ellers er den helt original. Jeg kan skrive mer senere, men akkurat nå må jeg spille litt til før jeg skal på jobb! :D Later! 

8uAyf1d.jpg

Endret av Alfi27
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar og bukkar! Brei beinføring følgte med ;) 

Kabinettet låter ikke sånn utrolig bra for øyeblikket da den har G12-T75 høyttalerne som jeg ikke er noen fan av i det hele tatt...

Kommer noen UK produserte V30'er i posten forhåpentligvis innen neste uke, men jeg tror nesten ikke de slår Creambackene i Zilla-kabinettet. Føler at det kan nesten ikke kan låte så mye bedre enn det, låter idiotisk fett rett og slett! Men i verste fall bytter jeg om på høyttalerne :) 

Er jo V30 som skal være the shit med disse ampene, så det blir spennende å prøve! :D 

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.