Web Analytics
Jump to content

Trist nyhet. Jeg legger opp

Recommended Posts

Jeg legger opp gitarhobbyen nå og selger mine gitarprosjekter på bruktmarkedet bortsett fra Telecasteren som blir ferdig når jeg gidder. Jeg syntes det har vært veldig koselig her og setter pris på dere alle og takker for meg til fordel for modelljernbanen min. 

Hilsen Rottenikken. 

Triste greier , har fulgt byggetrådene dine med stor interesse .

Tør jeg spørre : Er det madammen som har satt ned foten ?

Gitarbygging kan være en balansekunst på flere måter , hjemme hos meg har vi en slags stilltiende avtale der jeg får holde på med mitt så lenge jeg ikke legger meg opp i antall sko/støvletter som kjøpes inn . ( Det er tydeligvis ingen øvre limit for hvor mange skopar en dame trenger )

TviTvi med modelljernbanen

• Like 1

3 timer siden, Rottenikken skrev:

Jeg legger opp gitarhobbyen nå og selger mine gitarprosjekter på bruktmarkedet bortsett fra Telecasteren som blir ferdig når jeg gidder. Jeg syntes det har vært veldig koselig her og setter pris på dere alle og takker for meg til fordel for modelljernbanen min. 

Hilsen Rottenikken. 

Må ikke gi opp, byggetrådene dine er kansje det som har gledet meg mest her inne, de blir lest med stor interesse.:blush:

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg altfor ofte har vært mer enn kritisk til både fremgangsmåte, evne til å ta i mot råd og generell fokus på opptil flere prosjekter samtidig.

Men noe ingen skal eller kan ta fra deg er jaggu meg initiativ og pågangsmot, Rottenikken. Dette er noe du ikke burde miste uansett hva du foretar deg. Du har gitt forumet liv på både godt og vondt (mest det førstnevnte) og det har alltid vært gitarrelatert.

Takk for nå, men håper du dukker opp igjen :)

• Like 3

Høres fornuftig ut. Tror det vil være fornuftig om du bruker mindre tid og penger på delekjøp og heller fokuserer på det du har. 

Ting blir ikke nødvendigvis bedre bare fordi man kjøper dyre deler. Du kan få vel så mye ut av en godt sammensatt gitar av rimeligere deler. Det viktigste er nok å ha en god plan man holder seg til, samt en god dose tålmodighet. 

At det er lett å la seg rive med har jeg ingen problemer med å forstå (har gått fra 0 til ukjent antall synther på noen få år), men ser på de andre byggetrådene er det verdt å merke seg at de fleste bruker de delene de allerede har eller så kjøper de kun inn det som er ytterst nødvendig. 

• Like 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Hei, Jeg trenger en ny sadel (for E-strengen) på broen på min Fender American Performer Precision Bass. Se vedlagte bilder. Så vidt jeg kan se er den lik den på American Delux bassene. Jeg håper å få tak i en uten å måtte kjøpe en komplett ny bro. Kanskje noen her har en liggende etter å ha byttet ut broen på egen bass?  
    • Takker. Sender mail til Line 6 Support som bare kommer med svada..
    • Senderen funker ikke med g30. Senderen funker med g70 og g75…
    • Ja, stemmer det. Line 6 boksen har kanskje ikke saueplage.(EDIT: hahaha. Squelsh) Blander utstyr. Kikket over manualen på den nå. Ser ut til at det rådes til å ha den unna diverse utstyr og andre «høye» pedaler etc. for min del er denne nå egentlig ubrukelig.    så jeg må også på leting etter noe nytt. Jeg vet jeg vil ha en digital sender og mottaker, men jeg vil ikke ha noe 2.4 ghz utstyr. Alt for mange usikkerhetsmomenter når det kommer til wifi teknologi. Kjipt å få dropouts fordi publikum har smarttelefoner egentlig.   kanskje noen andre har noen gode råd for hva som funker bra?   kan anbefale å se denne videoen. Forklarer mye     
    • Takker! Ja tragisk nok så bruker de andre i bandet G30 (som jeg selv hadde før) og det funker uten problemer. Du skrev "squelsh funksjonen", mente du scan for best channel? Den bruker jeg alltid.  Ja den er vel dårligere pga den ikke har antenne, mens det har jo G30. Men vet du om senderen funker med G30? Og vet du om andre bra trådløse systemer?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.