Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trist nyhet. Jeg legger opp


Anbefalte innlegg

Jeg legger opp gitarhobbyen nå og selger mine gitarprosjekter på bruktmarkedet bortsett fra Telecasteren som blir ferdig når jeg gidder. Jeg syntes det har vært veldig koselig her og setter pris på dere alle og takker for meg til fordel for modelljernbanen min. 

Hilsen Rottenikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier , har fulgt byggetrådene dine med stor interesse .

Tør jeg spørre : Er det madammen som har satt ned foten ?

Gitarbygging kan være en balansekunst på flere måter , hjemme hos meg har vi en slags stilltiende avtale der jeg får holde på med mitt så lenge jeg ikke legger meg opp i antall sko/støvletter som kjøpes inn . ( Det er tydeligvis ingen øvre limit for hvor mange skopar en dame trenger )

TviTvi med modelljernbanen

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rottenikken skrev:

Jeg legger opp gitarhobbyen nå og selger mine gitarprosjekter på bruktmarkedet bortsett fra Telecasteren som blir ferdig når jeg gidder. Jeg syntes det har vært veldig koselig her og setter pris på dere alle og takker for meg til fordel for modelljernbanen min. 

Hilsen Rottenikken. 

Må ikke gi opp, byggetrådene dine er kansje det som har gledet meg mest her inne, de blir lest med stor interesse.:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være den første til å innrømme at jeg altfor ofte har vært mer enn kritisk til både fremgangsmåte, evne til å ta i mot råd og generell fokus på opptil flere prosjekter samtidig.

Men noe ingen skal eller kan ta fra deg er jaggu meg initiativ og pågangsmot, Rottenikken. Dette er noe du ikke burde miste uansett hva du foretar deg. Du har gitt forumet liv på både godt og vondt (mest det førstnevnte) og det har alltid vært gitarrelatert.

Takk for nå, men håper du dukker opp igjen :)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut. Tror det vil være fornuftig om du bruker mindre tid og penger på delekjøp og heller fokuserer på det du har. 

Ting blir ikke nødvendigvis bedre bare fordi man kjøper dyre deler. Du kan få vel så mye ut av en godt sammensatt gitar av rimeligere deler. Det viktigste er nok å ha en god plan man holder seg til, samt en god dose tålmodighet. 

At det er lett å la seg rive med har jeg ingen problemer med å forstå (har gått fra 0 til ukjent antall synther på noen få år), men ser på de andre byggetrådene er det verdt å merke seg at de fleste bruker de delene de allerede har eller så kjøper de kun inn det som er ytterst nødvendig. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.