Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Microdomus - Videotråd


Microdomus

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
17 timer siden, Troll skrev:

Har prøvd BB et par ganger, funket ikke for meg. Hva skal du bytte til? 

Ja, ikke helt overbevist jeg heller. Syntes disse er for boomy, foretrekker f.eks 500T/496R komboen.

Bytter dem ut til aktive, EMG 57/66 i børsta krom. Bytter ut resten av mekanikken og, dempe blingen effekten og gjør den litt røffere 😎🤙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Microdomus skrev:

Ja, ikke helt overbevist jeg heller. Syntes disse er for boomy, foretrekker f.eks 500T/496R komboen.

Bytter dem ut til aktive, EMG 57/66 i børsta krom. Bytter ut resten av mekanikken og, dempe blingen effekten og gjør den litt røffere 😎🤙

Skjønner. Jeg kjøpte matteklut på Jula. Gikk over alle shiny delene for å få et matt utseende, syns det ble veldig bra. Enkel prosess og kostet nesten ingenting 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
På 11.9.2021 den 16.00, Microdomus skrev:

Tørket støvet av KL`n å mekka sammen ein video... beste gitaren jeg har spilt på 👌

 

Massivt dette, og kul instrumental. Gitarene dine levner i hvert fall ingen tvil om din foretrukne sjanger! Ikke noe jeg ville hatt, men jeg må innrømme at de har mye ved seg som jeg synes er rimelig tøft. 😎

  • Liker 2
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.