Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Microdomus - Videotråd


Microdomus

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Tribute to Gibson Explorer! Eller noe i den duren... ? 

Første video med ny iMac da, etter den gamle strøyk med kort tid etter sist video. Tenkt lenge på å lage noen utstyrrvideoer, så begynner først med denne Gibson Explorer 2016 T. Tanken var at jeg skulle modifisere gitaren med EMGs, TonePros, Sperzels, osv,osv... etter jeg var ferdig med denne videoen, men nå har jeg begynt å tvile... er tross alt fornøyd med den slik den er! ? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Så... gjennomførte "forsvartningen" allikevel, og må si meg fornøyd med resultatet! Nøkkelen har jeg funnet ut er å ha et volum/tone kontroll oppsett. Uten tone kontrollen blir clean lyden ifra EMG 60 fortsatt for høy og spinkel for min smak. Gitaren blir generelt mer allsidig og, ikke bare "heeevvyy meethhuull" hele tiden... ?? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hørte ikke mye forskjell på clean, men synes EMG ble litt vel spiss på Hi-gain. For min del har hverken EMG eller Gibsons keramiske gjort noe for min del, men i denne sammenligningen, synes jeg Gibson-pickupene låt bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.