Microdomus

Microdomus - Videotråd

Anbefalte innlegg

Ser andre her på forumet har egne videotråder, så fikk lyst å mekke i sammen min egen. Blir nok for det meste covermaterial, da det er der hodet mitt ser ut til å trivest best nå for tiden. Oppdateres fra tid til annen, med nye påfunn avhengig av hvor enn interessen skulle beveger seg... B)

Seneste "tribute" da, musikkvideo nå oppgradert med GoPro og greier... er mektige VENOM!

Første gang jeg har begitt meg ut på å filme ifra flere vinkler, og fascinert av hvor mye mer dynamisk resultatet ble med litt ekstra kutt og klipp :)

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 11. juni 2016 at 18.46, lokmund skrev:

Dat Hutchinson... :wub:

Snacksen den, men nøtta røyk under innspillingen. Under macho imaget er det bare en vanlig Gibson... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny komposisjon! Denne gang et av mine desiderte favoritt "band" gjennom tidene... BATHORY! 

Dedikert til Tomas "Quorthon" Forsberg

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et band jeg har oppdaget i nyere tid, og min personlige favoritt av alle disse "nye" retrowave aritistene... CARPENTER BRUT!B) 

• Liker 1
  • Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit, nå ble jeg faktisk nødt til å sette på Panzerfaust :D

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 år siden jeg så dem spille deres siste konsert på Rockefeller, så bare måtte mekke sammen en hyllest til DARKTHRONE! ???

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var det jaggu mye tøft :D hva slags amp og mic bruker du? ekstremt tight og fin lyd ihvertfall :) 

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, PanserfroskenD skrev:

Mark IIC  er en type mikrofone?

Det er en legendarisk Mesa Boogie forsterker?

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, PanserfroskenD skrev:

men hva slags mik bruker han da? og lydkort er ?

Gitaren er koblet rett inn i Axe-Fx`n, som igjen er koblet opp til et Focusrite Scarlett 18i20 lydkort...

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Microdomus skrev:

Gitaren er koblet rett inn i Axe-Fx`n, som igjen er koblet opp til et Focusrite Scarlett 18i20 lydkort...

:)

Har hørt om Scarlett lydkort,  og Axe.fx'n er effekt , ikke sant? :) unnskyld meg, newbie her .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen år gammel review dette, så kraftig utdatert spes. ang. tone kvalitet, likhet+++. Med gir et greit innblikk i hva Axe-Fx går i....

Axe-Fx kan og brukes som et lydkort btw, da kobler en bare gitaren rett i den... ferdig arbeid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive