Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tabs til Koinonia?

Jeg har letet lenge men finner ingen :(

Spesielt sangen Front line.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan tema-delene til «Frontline» fortsatt, selv om det er et dusin år siden jeg spilte den sist. Dessverre har jeg aldri pugget noen solo til den låta, den ble alltid improvisert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noen tabs (muligens noter) til sangen Countin' The Cost, som jeg fikk av gitarlæreren min for noen herrens år siden. Tviler på at jeg har arkene fortsatt, men husker fortsatt en god del av den, så jeg kan nok tabbe det jeg husker ut hvis det ønskes.

Hvis noen har den sangen vil jeg gjerne få en digital kopi av den, hadde den på kassett en gang i tiden, men den er nok borte for alltid. Har sett etter på diverse nettbutikker, men det ser ut som at CDen er Out of print. Eller så er den kun på analogformatet kassett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært fint om dere hadde gidda å tabbe de sangene.

Det trenger ikke være helt perfekt, men bare sånn at jeg får hoved delene og så kan jeg prøve å finne ut resten selv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte sangen til deg. 8) Brukte Yousendit.com. Det er i .m4a format, men jeg kan gjøre den om til mp3 hvis du vil eller du kan gjøre det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tabbet den første delen, og sendt den til mailen din i powetab format

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfremt ikke noe ufortsett inntreffer blir jeg ferdig i kveld og slenger ut tab da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra :D

Jeg skal nest sansynelig spille den i morgen på skoleavsluttningen. Så jeg må sikker sitte oppe i natt å lære meg den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.