Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rottenikken Byggeprosjekter - her står alt om hva jeg lager


Anbefalte innlegg

Jeg har to prosjekter på gang nå og starter opp på nytt med denne felles tråden for alt jeg lager. Jeg har kontaktet moderator for sletting av byggetråder.

Det første prosjektet er den røde telecasteren. Den har jeg kjøpt hals og elektonikk samt noe mer til og en hals. Den skal få bare Fender USA hardware og ny fener stol. Pickups blir GFS Fat Pat i neck og bridge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg tilbake og jeg har jobbet mye med flere prosjekter men en blandingstråd blir bate forvirrende så fra nå av - bare den røde Telecasteren min.

Der har jeg gjort båndsliping av halsen, brukte stålull 0000. Jeg har frest ut for Floyd rose og montert mer hardware. Floyd-tremolo  ble sent fra USA i går.

 

Båndene er blanke nå:

 

IMG_1230.JPG

 

 

Og utfrest for Floyd og det er litt mer hardware:

IMG_1239.JPG

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg freste for Floyd rose så brukte jeg dette diagrammet. jeg fant også ut at dybden skulle vare 6mm. Jeg fant også ut at de to bossene som skulle ned var 9,94mm tykke jeg drillet 10mm hull og skal smøre godt inn med epoxy. Det har funka perfekt for meg før og holdt supert i mange år.

 

www_warmoth_com_hardware_bridges_pdf_Original_Floyd_Rose_Diagram.jpg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.