Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez RG NGD x 3


stensen

Anbefalte innlegg

Det er en utakknemlig oppgave å selge Ibanez RG gitarer i Norge for tiden. Men det er meget lukrativt som kjøper. Det kan gå litt fort i svingene.

Men det er så deilig å fylle på med:

1995 RG 550 LTD   Er sykt nærme Jem i prestasjon.

1987 RG 560   (tok halsen fra min sorte 87 560) den røde var scalopert fra 10 bånd + meget sliten tremolo. Men kroppen var bedre en min sorte.

2003 RG 470 Limited Edition.  Som ny. Fujigen. Edge pro. 1500 kr  (er det mulig).

 

DSC_1153.JPG

DSC_1188.JPG

_20160514_073217.JPG

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man finne veldig billige RG550's på Japanske bruktsider.

Tror ikke det er like mye lenger.

Har hatt mange 550 (Bare 80-tidlig 90talls, var ikke int i nyere)

Den billigste kosta meg 1500,- Tror ikke man klarer å finne slike deals lengre.

Hadde det vært laget RG550 med tykkere halser og helst 22 bånd skulle jeg fortsatt hatt en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Tarzan skrev:

Flotte gitarer :-) Hvor mange har du nå?? :-) jeg fikk faktisk igjen pengene jeg ga for min RG når jeg solgte den. Var vel heldig der kanskje.. 

30 +.   Men det går på helsa løs. Tjener ikke mer en gj.snitt industriarbeider lønn. Så her snakker vi prioritering med stor P.

DSC_0867.JPG

DSC_1157.JPG

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare litt rått, men utrolig rått.
Skulle gjerne sett at du kommenterte prisnivået på disse RG-ene litt grundigere. Jeg har jo ikke så mange, og har solgt noen få, men har en følelse av at de kommer til å stige i pris når det ikke lenger er "medfødt" at gitarister liker balltrehalser. Slikt svinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, CastorFiber skrev:

Ikke bare litt rått, men utrolig rått.
Skulle gjerne sett at du kommenterte prisnivået på disse RG-ene litt grundigere. Jeg har jo ikke så mange, og har solgt noen få, men har en følelse av at de kommer til å stige i pris når det ikke lenger er "medfødt" at gitarister liker balltrehalser. Slikt svinger. :)

Kan vel konkludere med at Skandinavia er der det er mulig å gjøre de beste kjøpene. Særlig pga av den høye euro og dollar kursen.

570 er jo litt billigere en 550. Men lyder jo likt. 1991 Rg 770 som er min dyreste RG betalte jeg 5500 NOK og det er vel nesten halvparten av det de ligger for ute i Europa . For den er mint.  Jeg har også tro på at  Rg  særlig fra 87-93 vil stige i pris fremover. Men det er ikke sikkert det tar av i Norge.  1991 570 fra Danmark fikk jeg for 2300 DKK   og 87 550 fra Sverige 3000 SEK  men den var "tagga" men det fikk jeg rubba bort, Men jeg tar jo sjansen på å kjøpe uten å prøve gitarene og ofte ut fra dårlige bilder i annonser. Men det har gått greit foreløpig.

DSC_0994.JPG

DSC_0975.JPG

vend317108_630x630.jpg

DSC_0962.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.