Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forside - muligheter for å bidra for den som vil


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

De av dere som ruger på artikkelstoff relevant for forumet - kan jo tenke over om det er noe dere kunne tenke dere å skrive artikkel om som kunne passe på forsiden.

Det er også mulig å legge YouTube videoer rett på forsiden eller også egenproduserte låter i stream fra soundcloud, men gi et signal. Ønsker helst ikke å ha tråder både i forumet og på forsiden om akkurat det samme, men det er mulig å legge artikler på forsiden og ha diskusjoner om artikkelen i forumet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mortenolb skrev:

Det er forøvrig ikke greit at å klikke på logoen sender deg til forsiden når man er i forumet. Det gjør navigering vanskeligere.

Ikke sånn uten videre rett frem å endre tror jeg - skal fundere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kjell Iver skrev:

Ikke sånn uten videre rett frem å endre tror jeg - skal fundere på det.

Den har jo alltid tidligere sendt oss til "forsiden på forumet", eller "forumoversikten" om du vil, og det er en relativt vesentlig del av hvordan jeg navigerer meg rundt på alle forum jeg bruker. Kan jo hende jeg er alene om det, såklart, men føles bare litt unødvendig å måtte klikke enda flere ganger :P

Hva om forsiden beholder gitarnorge.no som domene, mens forumet har forum.gitarnorge.no? Istedenfor at forsiden også bruker forum.gitarnorge.no?

Endret av Mortenolb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bokmerket "forum.gitarnorge.no", da det tok meg direkte til forumoversikten. Nå tar den meg til forsiden. Skriver under på Mortens forslag om at "www.gitarnorge.no" går til hovedsiden, men at "forum.gitarnorge" går til forumoversikten.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at gitarnorge.no burde ha artiklene og at forum.gitarnorge.no burde ha forumet. Jeg skal se på akkurat det. Når jeg gjorde denne omleggingen var det viktigst at vi fortsatt beholdt de gamle lenkene i forumet. Dvs forum.gitarnorge.no/topic osv. 

Men uansett vil ikke det løse utfordringen med at bildet oppe peker mot forsiden, men skal se på det også. Det er en vanesak. Under bildet ligger lenken til forumet om man er på PC e.l. Trenger man en ny snarvei  så er http://forum.gitarnorge.no/forums/ et alternativ

Anbefaler ellers å bruke aktivitetsstrøm Capture.JPG

Denne kan du definere filtreringen på selv - og kalle hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder oppbyggingen teknisk av forsiden så fikk jeg et tips om hvordan det kan/skal fikses - jeg gjorde det litt feil. Det blir som det var før, men med en ny menylenke til forsiden fra forumet - og der gitarnorge.no peker mot artiklene på forsiden.

Jeg eller en utvikler vil fikse det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.