Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pickupdeksel


Coff

Anbefalte innlegg

Bare en ting sånn nesten til topic.. Hvorfor er det så mange gitarister som har fjerna lokket på baksiden av gitaren sin (strat) ??

Skjønner ikke poenget med det.. "Har mista det" sier dem alle samma, men jeg skjønner jo så klart at de tar det av fordi de syns det er kult.. Men hvorfor er det kult !?!? Jeg kjenner jeg ble trist.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting sånn nesten til topic.. Hvorfor er det så mange gitarister som har fjerna lokket på baksiden av gitaren sin (strat) ??

Skjønner ikke poenget med det.. "Har mista det" sier dem alle samma' date=' men jeg skjønner jo så klart at de tar det av fordi de syns det er kult.. Men hvorfor er det kult !?!? Jeg kjenner jeg ble trist.. :mrgreen:[/quote']

Ein gidd ikkje å skru det av og på kvar gong ein skal stramme/slakke skruene bakpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting sånn nesten til topic.. Hvorfor er det så mange gitarister som har fjerna lokket på baksiden av gitaren sin (strat) ??

Skjønner ikke poenget med det.. "Har mista det" sier dem alle samma' date=' men jeg skjønner jo så klart at de tar det av fordi de syns det er kult.. Men hvorfor er det kult !?!? Jeg kjenner jeg ble trist.. :mrgreen:[/quote']

Ein gidd ikkje å skru det av og på kvar gong ein skal stramme/slakke skruene bakpå...

Hvorfor skru av 6 skruer, for å kunne skru på 2 skruer, og så skru på de 6 skruene igjen. Nei, jeg har nok aldri orket å skru på lokket etter det er skrudd av (men jeg har ikke mistet det enda :mrgreen: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhmmm... han sa pickupdekslene ikke plekterplatene :P

Men her er et svar: Det er ikke noe vanskligere å få de på enn å få de av ;)...klarer du å få de av, klarer du å få de på... Men det kan være stress det og...

Mikke: Grunnen til at mange fjerner de dekslene(og ikke bare på Strater) er fordi det er enklere å stille tremmen da. Og på strat så blir det enklere å stappe strengene gjennom hullene i tremmen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.