Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt skrotprosjekt :)


Anbefalte innlegg

Angående norsk flagg og den gitarkroppen - det norske flagget har et liggende kors. Det ser jeg ikke her, men jeg ser mer av det nederlandske enn det norske flagget, hahaha.

Men jeg slenger meg på Sugardaddy her for dette er noe som sikkert flere som vil ha, ja lag noen kropper og legg ut på Finn.no, da vel... (ikke at jeg skal ha men det er sikkert andre) 

Dette må du gjøre noe ut av med ditt talent.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok få litt mere dreis på type klarlakk som funker først ...

Det gikk rett til h.... med gitaren i p&w farger da jeg hadde på klarlakk , magic marble fargene er ikke kompatible med biltema klarlakk .

Gitaren ble slipt ned og i dag heiv jeg på noe 3d effekt lakk .

Prisen å betale for å gjøre forsøkene mine i full skala.

Får vel krype til korset å teste Borax/humbrol på noen plankebiter før jeg dypper flere gitarer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går rett og slett fra meg . Mye å hjøre på jobb - lange dager t.o.m lørdag , Junior hentes på søndag .

Denne ble montert uten klarlakk ...

P1030658.jpg

og er satt opp i spillbar stand .

Liker ikke å slumse sammen ting sånn men satser på at Junior ikke tar det så tungt ;)

Kanskje får han være med å sette sammen den neste :)

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så fantasifull og spennende look så er sikkert ikke så nøye på klarlakken. Det er nok ikke junior som vil irritere seg over klarlakken, det er nok heller bare du som vil gjøre det. Hadde jeg fått en så fin håndlaget present av pappa da jeg var 8 år så hadde jeg vært overlykkelig. 

Og til deg, The Dude, prosjektet ble jo fullført tidsnok. Jeg gir en stor applaus for denne. 

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Puh !

Da er 2 uker samvær vel overstått .

Lakkjobben på lefty'n ble skikkelig bedriten , men Junior fikk prøve å skru sammen gitaren selv og var storfornøyd .

Var ikke så interessert i å lære grep og sånt , men gitaren henger på rommet hans om han skulle få ånden over seg.

P1030668.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.