Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er de beste gitarlærerne her til lands?


znerken

Anbefalte innlegg

16 minutes ago, Truckstop Chuckie said:

Antakeligvis er ikke de beste gitaristene de beste gitarlærerne. Hvor god en er på instrumentet sitt trenger ikke gå hånd i hånd med hvor god en er til å lære bort. 

Kan også være greit å skrive litt om hva du ønsker å lære? :) 

Godt poeng. Hvor befinner de beste gitarlærerne seg? 

 

Jeg har spilt gitar en liten stund, men gitarlæreren kan sikkert hjelpe meg med teknikk og andre viktige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til teknikk, når man har spilt en stund, så tror jeg man stort sett klarer biffen selv. Når det gjelder teknikk så koker det hovedsakelig ned til hvor mye arbeid du er villig til å legge ned for å nå dit du vil. Jeg tror egentlig ikke at jeg har lært en døyt av teknikk av de lærerne jeg hadde. De øvelsene de viste meg var ikke noe annet enn hva en kan finne om en googler "guitar technique exercises". 

Teknikkdelen kan en ta seg av selv. Det musikalske derimot, der kan det være masse å hente. 

Igjen så handler det litt om hvilket nivå du er på og litt mer spesifikt om hvilke områder du tenker du bør utvikle deg på, om du ønsker faste timer eller en drop-in her og der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Truckstop Chuckie said:

Når det kommer til teknikk, når man har spilt en stund, så tror jeg man stort sett klarer biffen selv. Når det gjelder teknikk så koker det hovedsakelig ned til hvor mye arbeid du er villig til å legge ned for å nå dit du vil. Jeg tror egentlig ikke at jeg har lært en døyt av teknikk av de lærerne jeg hadde. De øvelsene de viste meg var ikke noe annet enn hva en kan finne om en googler "guitar technique exercises". 

Teknikkdelen kan en ta seg av selv. Det musikalske derimot, der kan det være masse å hente. 

Igjen så handler det litt om hvilket nivå du er på og litt mer spesifikt om hvilke områder du tenker du bør utvikle deg på, om du ønsker faste timer eller en drop-in her og der. 

Tenker kanskje drop inn. Nivå: Jeg spilte en del når jeg var barn, så la jeg fra meg gitaren. Nå over 10 år etterpå har jeg begynt igjen. Er absolutt ikke veldig god, men klarer i hvert fall spille noen sanger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.