Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1987 Gibson Les Paul Custom Black Beauty


siimen

Anbefalte innlegg

1 time siden, germaniumkid skrev:

Enhver bryggeributikk (og de begynner det å bli en del av) har slike gummipakninger til patentkork. Bedre å kjøpe der enn å måtte kjøpe sølevannet Grolsch for å få tilgang på dem. Jeg har brukt de selv og det funker et men jeg hadde nok investert i noe mer solid på en slik gitar som dette. Selv foretrekker jeg Schaller sine men har også gitarer med Dunlop strap locks.

DV020_Jpg_Jumbo_360389_377_nickel.jpg

l_9646-331031_super.jpg

Mer solid på en gitar som dette? Bonamassa bruker konsekvent disse pakningene på alle sine burster og generelt alle andre vintage gitarer han har. Skal jobbe bra på for at en slik pakning skal ramle av, selv med en og annen malmsteen snurr vil nok disse gjøre susen til en langt billigere peng enn schaller og dunlop sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke inntekta til Bonnamassa så jeg foretrekker noe litt mer solid på mine gitarer. Bare et tips, noe trådstarter bad om. Hva du (og Bonnamassa for den del) bruker på dine gitarer er opp til deg og for meg revnende likegyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, HenningSB skrev:

Så denne til salgs på facebook for litt siden? Var fysen, men EMG pickupsene gjorde vondt i sjelen..

Fin gitar da, absolutt - Men er bare å fjerne de pickupsa med en gang..!

Jepp, det er denne :) Orginale pickups fulgte med men det blir nok Suh Doug Aldrich i denne, bare jeg finner ett sett i Norge(Hjææælp).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, germaniumkid skrev:

Originale sier du? Da kan det være Tim Shaw's. I så tilfelle ville jeg prøvd disse før jeg kjøpte nye. Det kan være du liker dem ;)

Den googlinga jeg har gjort sier at det skal vre Tim Shaw's ja. Men jeg har hatt så lyst på de Suhr pickupsa i mange år nå ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.