Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Parker Fly Classic - elektronikk


stromstans

Anbefalte innlegg

I påsken forsvant signalet helt fra Fly-en min. Jeg skrudde den opp, fant en løs ledning og tok den med til den lokale loddekyndige. Han tok en titt på kretskortet, gnåla noe om at "ingenting bra har blitt designet etter 60-tallet" og festet ledningen der det så ut til at den hørte hjemme. Signalet kom tilbake, men nå tappes batteriet selv om det ikke er tilkoblet jack. Derav tror jeg at den forhenværende løse ledningen ikke har blitt festet på rett sted, og jeg tviler på at jeg får noe mer hjelp om jeg tar med gitaren tilbake til det samme stedet.

Er det noen gitardoktorer i Norge (fortrinnsvis på østlandet) som har utpreget kunnskap om disse gitarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har en som trolig er maken, og som man da kan skru opp og ta en kikk på. Det kan jo tenkes at det går an å finne ut hvor ledningen skal festes. Trolig har du rett i at ledningen er festet på feil sted.

Dette fungerer jo slik at man bruker en stereo jack, der det tredje øret brukes til å bryte strømmen når man drar ut pluggen fra gitaren.

Tar jeg ikke feil, vet du hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.