Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GFS body vs. Warmoth


Anbefalte innlegg

 

 

https://youtu.be/xdT-uIQujXU

Denne var lærerik og det er sju ting som har kritiserer GFS sin for som nå fortid på GFS. GFS har skjepet seg

1: ikke hull til strengene - det har blitt standard på GFS nå. 

2: Vekten er resusert mens før var den tyngre. (annet treverk)

3: Hull til ledninger fra pickups er nå borret på samme måte som Warmoth.

4: Ingen skjevheter i treverket. (mlte på egen kropp på samme måt som på videoen

5: Den er like riktig i tykkrelse over hele som den fra Warmoth. (jeg har målt) 

6: Den har fått like runde kanter som den fra Warmoth.

7: Min body er maks satt sammen at tre trestyker hvis ikke enten en planke eller tre planker.

 

Dette kan jeg si fordi jeg har målt alt han gjorde på min egen kropp.

Disse seks (og særlig fem) av tingene var det som gjorte at Warmoth vant men dette er nå fortid at er unøyaktigheter på GFS.

GFS er like strøken på dette som Warmoth og dt kan jeg garantere for siden jeg har målt på min egen GFS-body.

Angående det at Warmoth viser hvordan det blir som han skryter av så gjelder det bare på fire typer gitarkropper - Telecaster, Telecaster vintage, Stratocaster og Stratocaster vintage.

Resten får man håpe blir bra.

GFS er ablosutt verdt pengene da mener jeg.

Min konklusjon er at man kjøper ikke Warmoth hvis ikke man har american Tele/Strat. Jeg tror det er en stor forandring/tilbud/oppgradering for gitarer til 1000-1500kr. (Squire Bullet feks?)

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.