Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bygging av Telecaster


Anbefalte innlegg

Nå kom posten med gitarkroppen i dag til Telecasteren men tok den med seg igjen men jeg får den i morgen. (importkostnader - hadde ikke cash liggende i huset)  Jeg hadde planlagt å ha dette som et prosjekt på flere år men den ble så billig med de delene jeg fant i sort så jeg kjøper ekte Fender hardware i gull ( ike ekte gull) og halsen skal komme fra proff butikk, eller en Mexico telecaster. Jeg skal lage den enda dyrere enn den første. Fender Deluxe standard strat gull stol blir det første jeg kjøper. Men det får jeg ikke råd til på en dag da den koster 30% mer i gull. (Vel, jeg har 3D-printren min til salgs, så aldri si aldri...)  Grunnen til at jeg lager den så dyr er at det skal bli et langtidsprosjekt over flere år.

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottenikken- det er greit du er ivrig, men du skriver om denne Telecasteren som skal være ferdig om flere år i tråder både her og der. Hold deg til en tråd!


Dessuten er jeg sikker på at de andre på forumet og jeg er kjempelei lenge før du er ferdig med denne gitaren hvis du fortsetter på denne måten. Det er ingen andre som har byggetråder som strekker seg over mange år, der det postes i hytt og vinkel i tide og utide.
Jeg foreslår at du tar en postepause om denne gitaren, og bruker den originale tråden når du har noe å vise fram.
Stenger denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.