Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SG knekt hals - slik går det hvis en pakker sSG/LES PAUL dårlig .


Sugardaddy65

Anbefalte innlegg

Skeptisk har jeg vært FØR , men NÅ kommer jeg til å være ULTRAskeptisk .

Murphy s Law !

GARANTERER de ikke at de pakker BRA med bilder , kan de ryke og reise .

Sløve , sleipe drittsekker kan bare beholde gitarene sine .

La bare gitaren "på lager" . Blir bare forbannet hver gang jeg ser den og kassen . :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei typisk svindler drittsekk dette her . Fyren er enkelt og greit en DRITTSEKK . Slike er det for så vidt mange av , men jeg må si jeg er positivt overasket av gitar/musikk folk . De FLESTE er greie og til å stole på . Og da er det spesielt kjedelig når en kommer borti de få som IKKE er bra folk .

Jeg sa han kan betale KUN 2500 , så skal jeg få det fikset .

Etter dette har han sluttet å svare .

Posten dekker IKKE dette , da gitaren enkelt og greit er pakket for dårlig .

 

Jeg har screenshot av annonsen - annonsen er lagt ut OFFENTLIG , så det er ingen grunn til ikke å legge den ut her .

Han er med i band og de har OFFENTLIG video på Youtube MED den aktuelle gitaren . De har Facebook side og han har Facebook side .

ALT OFFETLIG ÅPENT .

MEN denne melding får jeg her på forumet fra moderator(er) :

" Vi skjønner at du er forbannet, men vi kan ikke se at det er noen grunn til å "oute" selger av gitaren på forumet.
Jeg har mottatt ganske mange gitarer som er langt dårligere pakket inn enn det der, og de har bortsett fra i ett tilfelle vært hele og fine. "

JEG syns det er viktig for andre her at de får informasjon om slike personer , og da det er FRIE  OFFENTLIG ÅPNE profiler/linker , så ser ikke jeg et problem her i det hele tatt . Kanskje moderatorer kjenner vedkommende , og vil beskytte ham på en eller annen måte .

 

Uansett så blir jeg antakelig tvunget til å anmelde han for svindel . Jeg VET politiet gjør NULL med det , men det blir registrert på han . Og kan dras frem hvis han blir innblandet i andre forhold med politiet senere . Og en skal ikke se bort fra at han allerede har et greit rulleblad . Sett ut i fra oppførselen hans .

Jeg drar antakelig inn Forbukerombudet også her  .

Så hvis han vil ha masse styr og stress pga USLE 2500,- , så skal han FÅ DET .

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

Nei typisk svindler drittsekk dette her . Fyren er enkelt og greit en DRITTSEKK . Slike er det for så vidt mange av , men jeg må si jeg er positivt overasket av gitar/musikk folk . De FLESTE er greie og til å stole på . Og da er det spesielt kjedelig når en kommer borti de få som IKKE er bra folk .

Jeg sa han kan betale KUN 2500 , så skal jeg få det fikset .

Etter dette har han sluttet å svare .

Posten dekker IKKE dette , da gitaren enkelt og greit er pakket for dårlig .

 

Jeg har screenshot av annonsen - annonsen er lagt ut OFFENTLIG , så det er ingen grunn til ikke å legge den ut her .

Han er med i band og de har OFFENTLIG video på Youtube MED den aktuelle gitaren . De har Facebook side og han har Facebook side .

ALT OFFETLIG ÅPENT .

MEN denne melding får jeg her på forumet fra moderator(er) :

" Vi skjønner at du er forbannet, men vi kan ikke se at det er noen grunn til å "oute" selger av gitaren på forumet.
Jeg har mottatt ganske mange gitarer som er langt dårligere pakket inn enn det der, og de har bortsett fra i ett tilfelle vært hele og fine. "

JEG syns det er viktig for andre her at de får informasjon om slike personer , og da det er FRIE  OFFENTLIG ÅPNE profiler/linker , så ser ikke jeg et problem her i det hele tatt . Kanskje moderatorer kjenner vedkommende , og vil beskytte ham på en eller annen måte .

 

Uansett så blir jeg antakelig tvunget til å anmelde han for svindel . Jeg VET politiet gjør NULL med det , men det blir registrert på han . Og kan dras frem hvis han blir innblandet i andre forhold med politiet senere . Og en skal ikke se bort fra at han allerede har et greit rulleblad . Sett ut i fra oppførselen hans .

Jeg drar antakelig inn Forbukerombudet også her  .

Så hvis han vil ha masse styr og stress pga USLE 2500,- , så skal han FÅ DET .

 

 

 

 

Må da være mulig å legge ut annonsen på finn svindeltråden her på forumet slik at folk ser hvem dette er??? Rar oppførsel av selger må jeg si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal minne om at reaksjoner på moderering tas på PM?
Det var jeg som skrev det svaret, og jeg synes det ikke er greit å dra inn personer i en diskusjon der den andre ikke deltar. Så enkelt er det. Det gjelder etter det jeg vet de fleste andre fora på nettet der man kan si sin mening.

Det å antyde at jeg, eller noen av de andre moderatorene kjenner vedkommende og derfor vil beskytte, skal jeg ikke kommentere. Det er ikke nødvendig.

Dette er en moderatorpost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han knekt gitarhalsen før han sendte gitaren?

I tillegg er dette en gitar som allerede hadde en knekt hals, og derfor er allerede verdien satt til en gitar med knekt hals.

Har fått strøken gitar med dobbelt verdi av denne sendt med posten, og som har kommet fram med knekt hals.

Gitaren var dårlig pakket og ikke nedstemt, men jeg ble vel mest irritert på posten, og følte ikke noe behov for å henge ut selger offentlig som en svindler.

Har betalt 500kr for å reparere et halsbrudd hos proff hvis det ikke innebærer ny lakk over bruddet.

Tror ikke jeg tør å selge noen gitarer som skal sendes med posten, hvis dette er måten det er greit å reagere på hvis det går skeis.

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, GunnarpåMo skrev:

Har han knekt gitarhalsen før han sendte gitaren?

I tillegg er dette en gitar som allerede hadde en knekt hals, og derfor er allerede verdien satt til en gitar med knekt hals.

Har fått strøken gitar med dobbelt verdi av denne sendt med posten, og som har kommet fram med knekt hals.

Gitaren var dårlig pakket og ikke nedstemt, men jeg ble vel mest irritert på posten, og følte ikke noe behov for å henge ut selger offentlig som en svindler.

Har betalt 500kr for å reparere et halsbrudd hos proff hvis det ikke innebærer ny lakk over bruddet.

Tror ikke jeg tør å selge noen gitarer som skal sendes med posten, hvis dette er måten det er greit å reagere på hvis det går skeis.

Enig m moderator og GpM. Prøve å holde hodet litt kaldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her går helt over styr på alle måter. Kalle fyren en svindlerdrittsekk, henge han ut på nettet, antyde at moderatorene er involvert i saken.. 
not cool man.

Få limt den jævla gitaren og gå videre. Er sånt som skjer av og til. Bruk heller energien på å hate posten som alle andre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nei, dette er ikke Postens feil. Posten har aldri hevdet at man kan sende kinesisk porselen innpakka i et tynt lag sigarettpapir og forvente at det kommer intakt fram. Pakken var ikke merka, dårlig pakka og strengene var ikke slakka----det hadde vært et Guds under om en SG kom fram intakt uansett hvem som hadde transportert den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.