Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg trenger tips om mic`er til en squier.


Olsen

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel Squire Stratocaster som jeg elsker spille på.

Jeg har både en Gibson å en Epiphone, men billig squire`en er best!

Problemet er jo at jeg ikke kan bruke den fordi den har sykt dårlige mic`er med stygg lyd. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe nye mic`er. Jeg er på jakt etter noe med "twang" i.

Noen som har tips om noen å hvor jeg eventuelt kan få kjøpt disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit fin lyd i gitaren' date=' bare mic`an som sug. Gidder ikke invistere i en fender, har sikkert 1000 ting som skal prioriteres før det.[/quote']

Hvordan vet du at det er fin lyd gitaren hvis du aldri har hatt på andre mikker? Dessuten er jeg veldig imot å kjøpe mikker e.l til en gitar, som koster ca like mye som mikkene selv. Men det er jo du som bestemmer.

Hva slags spiller du slags type musikk? Vil du ha Single-Coil eller Hum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit fin lyd i gitaren' date=' bare mic`an som sug. Gidder ikke invistere i en fender' date=' har sikkert 1000 ting som skal prioriteres før det.[/quote'']

Hvordan vet du at det er fin lyd gitaren hvis du aldri har hatt på andre mikker? Dessuten er jeg veldig imot å kjøpe mikker e.l til en gitar, som koster ca like mye som mikkene selv. Men det er jo du som bestemmer.

Hva slags spiller du slags type musikk? Vil du ha Single-Coil eller Hum?

Må vel frese ut og jævelskap for å få en humbucker ned i en squier, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit fin lyd i gitaren' date=' bare mic`an som sug. Gidder ikke invistere i en fender' date=' har sikkert 1000 ting som skal prioriteres før det.[/quote'']

Hvordan vet du at det er fin lyd gitaren hvis du aldri har hatt på andre mikker? Dessuten er jeg veldig imot å kjøpe mikker e.l til en gitar, som koster ca like mye som mikkene selv. Men det er jo du som bestemmer.

Hva slags spiller du slags type musikk? Vil du ha Single-Coil eller Hum?

Må vel frese ut og jævelskap for å få en humbucker ned i en squier, vel?

Tror alle Squier gitarene har den såkalte badekars routinga, så du har plass til humbuckere nedi. Man må bare bytte ut plekterbrettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit fin lyd i gitaren' date=' bare mic`an som sug. Gidder ikke invistere i en fender' date=' har sikkert 1000 ting som skal prioriteres før det.[/quote'']

Hvordan vet du at det er fin lyd gitaren hvis du aldri har hatt på andre mikker? Dessuten er jeg veldig imot å kjøpe mikker e.l til en gitar, som koster ca like mye som mikkene selv. Men det er jo du som bestemmer.

Hva slags spiller du slags type musikk? Vil du ha Single-Coil eller Hum?

man hører det når man spiller på den unplugged... Jeg tenkte på Single-coil. Jeg spiller metalcore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er drit fin lyd i gitaren' date=' bare mic`an som sug. Gidder ikke invistere i en fender' date=' har sikkert 1000 ting som skal prioriteres før det.[/quote'']

Hvordan vet du at det er fin lyd gitaren hvis du aldri har hatt på andre mikker? Dessuten er jeg veldig imot å kjøpe mikker e.l til en gitar, som koster ca like mye som mikkene selv. Men det er jo du som bestemmer.

Hva slags spiller du slags type musikk? Vil du ha Single-Coil eller Hum?

man hører det når man spiller på den unplugged...

Hehe...Jooda... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.